vasárnap, február 5

Helyzetjelentés: D


Haló haló mindenki^^

Most ez csak egy ilyen hónapösszegzős post lesz nem egy útkeresésről szóló.

Kezdjük azzal ,hogy én általánosságban imádok olvasni.Mindenféle könyvet^^Horrort,drámát,romantikusat..úgy 3 hónapja megint van egy olyan időszak ,hogy falom a könyveket.Minden héten 2-3 de vagy 3 hete annyira bonyolult minden ,hogy egyszerűen most valahogy nem igénylem az olvasást.Valahol azért is mert úgy érzem az ami mostanában velem történik szinte olyan bonyolult mint némelyik regény ..:D persze mindenféle sci-fi ,fantasy,horror elemeket leszámítva.
Én nem gondoltam ,hogy ilyen gyorsan felpörögnek az események és ennyi minden lesz ami betölti az életem ilyen gyorsan.Minden nap történik valami,minden nap hallok olyan dolgot ami betölti szinte az egész hetet és csak tolonganak ezek az új és új infók egymás mögött azt sem tudom hová kapjam a fejem.
Ami persze nagyon jó mert az a típus vagyok aki szereti ha pörögnek az események ,mert jobb mint élni bele a szürke, monoton hétköznapokba.Szerencsére azok az emberek akik gondot okoztak vagy keserűséget is visszavonulót fújtak .Viszont el kell ,hogy mondjam ,hogy mégsem teltek olyan nyugodtan az elmúlt hetek,napok.Nagyon sok emberről kiderült,hogy nem az a szándéka velem kapcsolatban amire én gondoltam.Tudom a fiú-lány barátság egyesek szerint nem létezik,sőt ezek után már én is kételkedem benne de szinte láncreakciószerűen derültek ki a féltett titkok a jelenről és a múltról.Volt ami sokkolt,volt amit nem hittem el de talán mostanra minden kezd a helyére kerülni,mintha egy nagy puzzle darabkáit raknám össze amik eddig széthullva hevertek a padlón.
Kellemes pillanatokból is akad bőven,rengeteg új embert ismertem meg mostanában és a régi barátokkal is igyekszem jobbá tenni a kapcsolatomat.Persze a távolság meg egyéb akadályok továbbra is akadnak de mindent megteszek ,hogy újra társasági életet éljek^^Mert mindig is az a típus voltam aki imád menni ,imád beszélgetni,nevetni,barátok között lenni.Programból is akad szinte minden napra szóval virul a fejem ,hogy nem unatkozom egy percre sem.
Most annyira pörgök hogy ha visszaolvasom biztos sok lesz benne az ismétlés:D
Szóval a suliban minden rendben most kicsit a magánéletem miatt elhanyagoltam a feladataimat de most hétvégén nagyjából bepótoltam mindent. Jövő héten megyünk új munkát keresni és az egyik modell-hostess ügynökségtől is visszaírtak ,hogy küldjek még képeket szóval remélem ez már jelent valamit mert másnak ennyit sem írnak vissza.
A divatbemutatóra teljes gőzzel készülünk,most hétvégén már gyakoroltam is a fekete platformomban a "vonulást" hát ..kisebb nagyobb sikerekkelxD Alig várom ,hogy a Wam Design Center kifutóján vonulhassak végig a csajszik ruhakölteményeiben.


(itt*-*)

Teljesen más sítlusú rucikban fogok mutatkozni míg az egyik egy gyönyörű nagyestélyi lesz fűzővel a másik kreálmány a punk stílus jegyében készül és annyit megsúgok ,hogy picit pőre leszek:P de a divat jegyében mindent!:D és egy modell nem panaszkodhat szóval úgy fogom viselni a ruhákat ,hogy a drága tervező hölgyek büszkék legyenek ^^<3

A fotózás versenyen elég jó helyen állok és rengeteg ember segít és támogat<3Már az nagyon jól esik ,hogy ennyien segítetek szóval itt is szeretném megköszönni mindenkinek !!!!
Ha nem nyerek is nagyon boldog leszek ,hogy ennyien szeretnétek mosolyogni látni: ))

Mindenkivel rengeteget beszélgetek,most teadélutánt tartottuk amin Neo is velünk tartott.NAgyon jó volt összeülni és megbeszélni mindenfélét.Jókat nevettünk és ez már nagyon hiányzott.Persze szinte 3 éve nem találkoztunk volt mit megbeszélni de még este 20kor sem akartam elengedni mert még annyi volt a mondanivalóm.

Lényeg a lényeg rengeteg a mondanivalóm,mesélnivalóm de szerencsére van kikkel megbeszélni,kibeszélni mindent.Úgy érzem ,hogy egyre nagyobb a családom és egyre több az olyan ember aki tűzbe tenné értem a kezét és nagyon fura megélni azt,hogy mindezt pont én kapom és hát na szóval KÖSZÖNÖM MINDENKINEK.Elértétek ,hogy boldognak érezzem magam és táncikálva menjek le reggel a menzára és dalolásszak a tusoló alatt!!!<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése