szerda, február 15

A titok



Tudjátok,hogy az elmúlt hetekben és hónapban főleg magam után kutattam,ahogyan egy számomra nagyon fontos embernek is irtam "úgy érzem valahol az úton elvesztettem önmagam és most elhatároztam ,hogy visszafordulok és megkeresem"Rengeteg mindent átgondoltam ,rengeteg emberrel megbeszéltem ahogyan mondtam is ..összességében kezdem magamat tisztán látni és kezdem megérteni azt amit eddig nem ,visszatekintve kezdem átfogóan megérteni az eddigi életemet,kapcsolataimat..nem csak szerelemben hanem családon belül,barátokkal.Úgy érzem kinyilt a szemem és kipukkant az a "ködbuborék"ami eddig körbevett és vakká tett.Sokan körülöttem ugyanezzel a problémával küzdenek amivel én küzdöttem,annyira nyilvánvaló volt ,hogy mik a gondok és mégsem léptem ..és sajnos azt ha valaki boldogtalan mindenkinek a saját
lépése megállitani és megváltoztatni..hiába vannak remek barátok,család de mindenkinek saját magában kell meghoznia az elhatározást ,hogy újrakezdi és mindent megtesz a boldogságáért.


Aki a boldogságra hallgat, annak megnyílnak ajtók ott, ahol eddig falak álltak!”


Megint nagyon elgondolkodtam mint látható,Neo mondta ,hogy nézzem meg a Titok c. filmet mert nagyon tetszene.Tudtam ,hogy akkor meg kell néznem ,szóval mivel ma elmaradt az órám leültem és elinditottam.


Mindenkinek ajánlom a filmet,attól függetlenül,hogy boldog,boldogtalan és elhiszi e vagy sem ,befogadja e vagy sem.
Mióta a végére értem folyamatosan kattognak a fogaskerekek.Nem akarom ráhúzni az életemre a Titok skatulyáját de rengeteg ponton éreztem azt miközben néztem a filmet ,hogy igen elhiszem és érzem és a múltban rengeteg dolog volt amiben az segitett,hogy legbelül mit hittem. Mindig úgy éreztem ,hogy egy őrangyal van mellettem aki akármilyen bajból kihúzott. NEm mondom ,hogy most pontosan tudom ,hogy mi is az én őrangyalom ,hogy igazi létező,szellemi lény vagy csak a bennem rejlő hit de tudom ,hogy van és mindig is hittem benne akármi is ő:) és talán sokaknak ez hiányzik,a hit..a hit abban ,hogy lehetnek boldogok ,a hit abban ,hogy szép lesz
a jövő és hogy az álmaik valóra válhatnak.
HA a mindennapi életünket nézzük,a sok keserűséget ,a megélhetési problémákat,az ellehetetlenitést amiben élünk akkor beláthatjuk ,hogy elég nehéz reménykedni de ..sikerülhet.

NEkem segitett ez a film a helyére tenni néhány még kimaradt puzzle darabkát és tényleg nagyon tudom javasolni ,hogy nézzétek meg...mert arról szól ami e legfontosabb..rólunk és arról ,hogy az életünk,a sorsunk a saját kezünkben van és miénk a nap ,hogy változtassunk: )


"Egy fordulóponthoz ért az életünk csupán azért,mert belül valami azt ismételgette:Megérdemled a boldogságot."


"Tisztán látok"

3 megjegyzés: