vasárnap, február 6

Újdonságok^^


Nos hát ahogyan azt a cím is sejteti valami megint a régi lett és ez esetünkben nem más mint a hajszínem. Megint változtattam mert ,hogy őszinte legyek már sehogy sem volt jó,úgy értem sehogy nem éreztem jól magam a bőrömben.Ez a stresszes időszaknak és az egyébként is hullámzó hangulatomnak is köszönhető .BEfestettem pinkre de valahogy hiába h tetszett nem volt erőm a bunkó népek primitív beszólogatásait hallgatni és gyorsan meg is változott a véleményem a hajamról. NEm gondolom ,hogy annyira kirívó lett volna sajnos az extrém fogalma nálam még ez mindig nem közelíti meg azt amit ez a körülöttem élők szerint jelent.
Lényeg a lényeg ,hogy ez kiváltott megint csak egy elég mélyre ívelő hullámvölgyet de sebaj mert kikecmeregtünk belőle megint csak^^Úgyhogy most visszatértünk a hajam egészségének érdekében a sötétszőkéhez .
Íme
Az össze vissza firkált kép miatt elnézést de sajnos az internethasználók körében egyre több az idióta fogyatékos aki poénnak találja más képét ellopni és felhasználni azt.

El kell ,hogy mondjam ,hogy most jól érzem magamat: ) Remélem így is marad nem úgy mint legutóbb.Úgy gondolom mindenkinek szüksége van néha a nagy változásokra hiszen nem szabad beleolvadnunk a hétköznapi életbe és a lelkünknek is felfrissülés ha néha újjászületünk mint a főnixmadár. Mikor már tényleg semmi nem jó és úgy érezzük ,hogy minden monotonná vált vagy csak egyszerűen túlságosan is megszoktuk a tükörképünket nagyon is nagy hangulatbeli változást válthat ki egy ilyen külső változtatás.
Persze ez elsülhet jól is rosszul is mint ahogyan az mindkét esetben nálam megtörtént. A hajamnak egyébként is pihennie kell egy kicsit mert évek óta festem és eléggé eltöredezett .


Az ékszerkészítéssel is továbbhaladtam már pár embernek birtokában is áll egy -egy általam készített ékszer leginkább rózsás gyűrű aminek nagyon örülök mert igazán jó érzés volt látni,hogy tetszik az embereknek a munkám. Hiányzott ez az érzés mert mostanában nem igen mutattam meg magam semmilyen készségemet illetően.TEhát most akkor mutatnék pár képet az új ékszerekről: )
Másik dolog ,hogy én néha hihetetlenül elviselhetetlenül puffatag tudok lenni .Szegény Dani már nem tudom ,hogy hogy tud mindig ilyen elnéző lenni mert engem elviselni paprikásabb hangulatomban nem tartozik az egyszerűen megoldható problémák közé. Ebből persze adódnak konfliktusok amik általában egyoldalúak mert én idegeskedek mindenen és egy angyal ,hogy sosem fordul el tőlem még ilyen pillanataimban sem ..szóval szeretnék bocsánatot kérni tőle persze nem itt mert már megtörtént és tudom ,hogy nem haragszik rám de én mégis úgy érzem ,hogy ezt a hétvégét is nagyon elrontottam:/ Olyan dolgok miatt vagyok szomorú amikkel foglalkoznom is felesleges ..olyan emberek miatt akik meg sem érdemlik ,olyan dolgok miatt amiken nem tudok változtatni ..és ez így nem jó:/
Lényeg a lényeg ,hogy a szerelmem mindenben mellettem áll és nagyon is hálás vagyok érte ,hogy egy ilyen ember áll mellettem és végre biztos lehetek abban ,hogy van 1 valaki akire mindenben számíthatok.

és én őt igazán
S Z E R E T E M


és mindenhol szíveket látok de ez valami hihetetlen ez a kép a kapunk mellett készült,de váratlanul jelennek meg szívek mindenhol körülöttem bár ez kissé nevetségesen hangozhat de legutóbb még a sonka is szív alakú volt amit a szendvicsembe tettem.

V A R Á Z S L A T O S
^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése