vasárnap, január 23

Ékszerkészítés


Nos hát végre rászántam magam ,hogy áthágom a saját magam elé épített torlaszt amit a kishitűség tégláiból építettem fel és elkezdek valamit ügyeskedni.Kezdetben varrni akartam de ehhez sajnos nincsen meg a kellő tudásom mert nagyszabású dolgokat szeretnék készíteni (mármint elkészítésüket tekintve nagyszabásúakat) de ehhez sajnos nincsen meg a megfelelő technikai háttér (varrógép) és technikai tudás (varrógép használata) : P
A közeljövőben ezt majd kiküszöböljük de eszembe jutott egy másik ötlet mégpedig az ékszerkészítés így hát összeszedtem magam bementem a hobbiboltba és mindent megvettem ami a projekthez szükséges volt . Elégedetten távoztam és már alig vártam ,hogy elkezdjek munkálkodni. Szertartásosan készültem fel a műveletre ami el kell mondjam első nekifutásra kudarcba fulladt ugyanis nem volt olyan könnyű a dolog mint első ránézésre annak tűnt. Ennek egyik oka az volt ,hogy az alapanyagok megvételénél kicsit spórolni akartam és nem a legmegfelelőbbet bár drágábbat választottam hanem a középkategóriából. Levegőn száradó gyurmával dolgoztam ami manapság elég népszerű ,vettem színeset is és alap fehéret is meg akrillfestéket .Szóval miután az első kudarcot követően összekapirgáltam magamat ( eltökéltem ,hogy márpedig addig csinálom amíg jó nem lesz :D ) egész máshogy alakult a dolog és kezdtek elviselhetőbb darabok is kialakulni. Egyelőre alapokkal kezdek fánkok,rózsák,sütik,nyalókák és egyéb édességek majd ha már fejlődtem és hozzáértőbben nézek a dolog elébe elkezdem a saját ötleteimet ,elképzeléseimet megvalósítani amik megint csak bonyolultabbnak látszanak . Azért is van ez mert mindenben általában a maximálisra törekszem és nekem semmi soha nem jó úgy ahogy annak lenni kell vagy ahogyan megtudom oldani.Mindig máshogy mindig bonyolultabban mindig többet valami ilyesmi módon alakulnak ki az elképzeléseim a terveimről. Az ékszereket reális áron el is adom ha van rá igény mert ez olyan munka amit örömmel csinálok és biztos akad olyan ( már akadt) aki pontosan egy olyan gyűrűre vagy fülbevalóra vágyik amilyet én összetudok hozni^^
Szóval itt egy pár kép az első kész ékszerekről
(amik még igencsak kezdetlegesek )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése