csütörtök, február 10

Új alapanyag

Gyerekek hát én annyira élvezem ezt az ékszer-,kiegészítő készítés dolgot ,hogy bele is merültem jobban és utánanéztem ,hogy milyen anyagokat,technikákat tudnék még használni a bonyolultabb elképzelésekhez így jutottam el a zsugorfóliához ami egy nagyon ötletes kis dolog és állítólag nagyon népszerű: o bár én most hallottam róla először de nem is vagyok túl jártas a kézműves technikák világában.
Kipróbáltam és nagyon megtetszett mondjuk elég drága de rengeteg mindent ki lehet belőle hozni. Az elsőt amit csináltam el is rontottam rögtön miután készen lett:"D de nem szomorodom el természetes ,hogy elsőre semmi sem sikerül ki kell tapasztalni a dolgokat és ha belejövök máris zökkenőmentesebb lesz az egész^^*-*
Olyan érdekes ,hogy most ahelyett ,hogy 'Jajj hagyjuk inkább az egészet ,úgysem megy.' arra gondolok ,hogy: 'Nembaj addig csinálom amíg tökéletes nem lesz.'ebből is látszik ,hogy kezd visszatérni belém a régi vitalitás.Ki fogom zárni az olyan embereket/véleményüket akik csak 'elnyomni' akarnak. ÉN igenis rengeteg mindenre képes vagyok ha akarom márpedig akarom és ne mondja nekem senki azt ,hogy én bármihez is kevés lennék .
A nyelvvizsgám is most derült ki ,hogy meglett szóval nagyon nagy kő esett le a szívemről^^
NAde ez csak ilyen szösszenetnyi bejegyzésnek szántam mert megyek kutyusokat rajzolni^^
Íme a ma elkészült darabok:

Remélem tetszenek^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése