vasárnap, február 27

Masnihalom és sok kis mignon

Nos hát megint egy újabb technikával a varrással folytatom a kreatív hobbik és technikák feltárását szóval a gyurmát most egy kicsit félretettem. Kisebb háborús övezet van már itt a fotelem mellett.Rengeteg a pozitív visszajelzés ami segít a régi önbizalmam visszaépülésében ami el kell mondjam egyre inkább közeledik a 60/70% felé ami már igen csak nagy haladás. Az olyan embereket akik csak lehúzni és elnyomni tudnak akár szóval is igyekszem kizárni a látókörömből és csak a saját fejem után menni. Emlékszem anno is volt itt egy 'kedves' olvasó aki valódi kiléte felfedése nélkül tett arra vonatkozóan megjegyzéseket amiről egyrészt semmit nem tudott másrészt minden másról amibe beleköthetett.Ezek között azt is felvetette ,hogy csak béna manga rajzaim vannak és a rajzolásról valójában semmit nem tudok hát tessék akkor vessünk egy pillantást a mostani 'nem manga'! stílusú rajzaimra: )

Hát szerintem tény ,hogy nem tökéletesek de azért azt ,hogy rajzolni nem tudok túlzás állítani.Tény ,hogy rengeteget kell tanulnom de azért akinek nem tetszik csináljon jobbat: )

Na jó nem akarom végig ilyen támadó hangon írni ezt a postot csak igyekszem ezeket a tanúságokat még jobban megerősíteni magamban ,hogy igenis ha akarok akkor tudok mert ott van bennem a lehetőség , a kitartás és az akarat.
Ezért is vágtam bele az ékszerkészítésbe ,hogy minden területen kipróbáljam magam és hát mindig is szerettem volna egy saját márkát is a rengeteg dolog közül amit még kitűztem magam elé és hát azt valahogy el kell kezdeni:) Pláne mert a művészeti ágazatokban ha az ember kezdeni akar valamit akkor oda kell tennie magát;)
Hát többet én sem fogok habozni .ALig várom ,hogy felvegyenek valamelyik képzésre és tanulhassak végre ..azt amit szeretek!

Szóval a masnikra visszatérve anya beszerzett nekem rengeteg anyagot és bele is fogtam a dologba .Bár nem igazán szeretek varrni de lekötött az alkotás így ez a keserű szájíz a technika miatt el is tűnt pillanatok alatt és egymást követték a masnik^^


De persze csak így ezek a masnik még olyan snasszak voltak így eszembe jutott az a pár süti amit még pár nappal ezelőtt készítettem így gondoltam összekötöm a 2 technikát és az ötvözésből ezek születtek^^


de itt még nem volt vége ugyanis kaptam egy megrendelést 3 szett masnis ékszerre így azt hiszem szinte kimerítettem az összes lehetőséget masnis ékszerek elkészítésére^^
Fogtam magam és képeket is csináltam az elkészült apróságokról:

Mindezek után mivel a gyurmát is hiányoltam gondoltam csinálok abból is valami finomságot és akkor jött az ötlet ,hogy a kedvenc sütimet is megalkothatnám miniben ami nem más mint a mignon*-*
Szerintem egész gusztusosak lettek ^^szóval büszke voltam magamra ,hogy ennyi mindent létrehoztam pár nap alatt és viszonylag jó dolgokat.

A lényeg ,hogy egészen feltölt az ékszerkészítés de most már ideje lenne a portfóliómat is összeállítani a felvételire.Szóval az elkövetkezendő napokban hetekben igyekszem majd inkább a rajzra koncentrálni mert vészesen közeledik a gyakorlati és alkalmassági vizsga időpontja^^

A hétvége pedig elárulhatom ,hogy ismét csodálatos volt és imádom az én hercegemet<3

pacsi minden kedves olvasónak^^

2 megjegyzés:

  1. Szia! Bocsi, hogy ismeretlenül írok, de valahogy rábukkantam a blogodra, és rettentően megfogtak az alkotásaid. Ezek a rajzok... hihetetlenül szépek lettek (nekem személy szerint elállt a lélegzetem az elsőnél, ahogy az ég tükröződik a vizen) A masnis és mignonos ékszerek pedig valami atomcukik! Gratula és folytasd az alkotást, mert nagyon tehetséges vagy!!! További szép napot! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm :)
    Jól esik a pozitív visszajelzés^^

    VálaszTörlés