vasárnap, április 3

Álomban ébredtem..

Egyre érdekesebbeket álmodom és ezt úgy gondoltam leírom egy post formájában hátha akad valaki akivel esetleg ugyanilyen dolgok történnek és megosztaná velem.Szóval aki magára ismer írjon.
Gyermekkorom óta elég fantáziadús ,különös álmaim vannak de soha olyan érdekesek nem voltak mint mostanában.Mondhatnám ,hogy szinte már nem is alszom éjjel csak álmodom. Rengeteget egymás után aztán reggel arra ébredek ,hogy olyan fáradt vagyok mintha most jöttem volna túráról vagy minimum egy akciófilm főhőse lettem volna és reggel ért volna véget a film. Biztos mások is rengeteget álmodnak nem is ez az érdekes része mondhatni ,bár sokan hiába álmodnak nem szoktak rá emlékezni egy ismerősöm is ezt mesélne nem rég és rettentően meglepett a dolog. Számomra rettentően fontosak az álmaim és nekem is volt olyan időszakom mikor alig álmodtam de mostanában inkább lecsökkenteném az egy éjszaka lejátszódó 'kisfilmek' számát maximum egyre.
Tényleg rengeteg féle álmom volt amiknek gyakran utánaolvastam,kerestem álmoskönyvekben .Sokszor repültem álmomban például és menekültem ,harcoltam végeredményben önmagam ellen .Állatokkal is nem egyszer beszélgettem amire állítólag nagyon oda kell figyelni mert ilyenkor a tudatalattid szól hozzád bár ki tudja.Sajnos nem emlékszem egy ilyen párbeszédre sem csak arra ,hogy megtörtént.
Az érdekes inkább az ,hogy valahogyan felébredek anélkül ,hogy fizikailag felébrednék..most is egy ilyen álomból ébredtem ezért ösztönöz ez most annyira ,hogy leírjam.EMlékszem általános iskolás koromban történt ilyen először.Szerelmes voltam egy fiúban és mindenképpen vele akartam álmodni. Elaludtam el is kezdődött az álom ám egyszer csak mintha felébredtem volna és tudatosan próbáltam rendezni az álmomat. MEgálltam és arra gondoltam ,hogy elaludtam ez már az álom és nem sok időm maradt ,hogy kihasználjam.PRóbáltam befolyásolni azt h mi történik de akárhogy erőlködtem nem igazán sikerült. Most viszont egy ismerősömmel álmodtam akinek nálam maradt egy emléke és nem vagyunk már olyan viszonyban ,hogy beszéljünk akár de én szeretném visszaadni ezt a dolgot. Szóval ismét elkezdődött az álom most azonban kis idő eltelt mire rájöttem ,hogy álmaim világába csöppentem épp de mikor feleszméltem megkérdeztem ettől az ismerősömtől ,hogy 'Ugye tudod ,hogy most álmodunk'? Csak nézett .FOlytattam: Te is álmodsz vagy csak egy emlékkép vagy mire azt mondta ő is álmodik..MOndtam neki ,hogy nálam maradt egy fontos dolga mire ezt elkezdtük megbeszélni ám egy pillanat alatt eltűnt és rá egy pár pillanatra én is felkeltem.Mint említettem már nem vagyunk beszélő viszonyban és lehet hülyének nézne ha megkérdezném tőle ,hogy ő is megálmodta ezt így inkább ez megmarad kérdésnek.
Néhány agyszüleményem igencsak apokaliptikus mostanában de ezeket részletesen nem írnám le mert novella formában szeretném őket megörökíteni mert szerintem arra érdemesek.
Mindenesetre úgy gondolom ,hogy az álmaink roppant fontos kis csodái mindennapjainknak és sosem tudhatjuk ,hogy éppen mit üzen a tudatalattink ezért az ilyen apró csodákat is mint ,hogy álmodni képesek vagyunk rendkívüli nagy becsben kell tartanunk mert ez mindenki saját misztikus világa amiben a tudatalattijával léphet minden nap kapcsolatba..ami csak ő tudja mit üzen neki de csak akkor érti meg ha odafigyel rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése