szombat, március 3

Élménybeszámoló-Forrai Fashion Show

Hát gyerekeeeeek*-----*
Egyszerűen gyönyörű volt!IMÁDTAM:D Egy nagy álmom teljesült sőt..maga volt az álom és nem is tudom ,hogy köszönhetném meg azoknak az embereknek akik ennek az álomnak a teljesülését lehetővé tették számomra!.

Nagypolányi Cintia,Gracza Zsuzsanna,Icsei Tamás
Vincze Sára
Sinka Vivien és Neo.
Nektek szeretném nagyon nagyon megköszönni a péntek estét!!

Már korán reggel odaértünk a helyszínre mert főpróba volt jöttek a modellek ,sminkesek,fodrászok.Mindenki keresett magának egy helyet és letáborozott.


Főpróba is volt természetesen kicsit megijedtem mikor kiderült ,hogy a kifutó üvegből van de szerencsére nem csúszott kicsit sem.Persze azért nem volt annyira egyszerű feladat 13cm plusszal (platform) végigmenni de nem volt vészes.El kell mondjam ,hogy nem vagyok kicsit sem elfogult szerintem az én drága barátaim ruhái voltak a legjobbak^^Igazából még friss az élmény tolonganak a gondolatok azt sem tudom miről is írjak pontosan még mindig dobol az adrenalin a fejemben. Ha ez egy magánblog lenne akkor másról is tudnék még ódákat zengeni de nem szeretnék szóval így egy picit cenzúrázva tárom elétek az álom felét;)
Egyszerűen fantasztikus volt végigvonulni az emberek előtt!Mondjuk én szeretek páváskodni erre sikeresen fény derült:P de ahogy kiléptem a reflektorfénybe és elkezdtek villogni a vakuk teljesen magával ragadott..nagyon fura volt de nagyon jó érzés.Büszkén viseltem a lányok ruháit ,kihúztam magam ahogy anya is mondta és magabiztosan peckesen végigmentem .Pózoltam ahol lehetett és igyekeztem átadni azt az érzést ami a ruhák hangulatvilágát méltón tükrözi.PErsze nem láttam magamat kívülről de talán elmondhatom h jól teljesítettem.Közben kivetítőn végig mutatták a kifutón fellépő modelleket.Sára is velünk tartott mint fotósunk és rengeteg képet csinált.El kell mondjam ,hogy nagyon nagyon tetszenek és nagyon nagyon elégedett vagyok és büszke arra amit ezek a lányok leműveltek ,mert igazán kitett magáért mindenki,hogy a csapatunk a legjobbat nyújtsa.
és akkor ízelítő a képekből^^:


Fotó: Vincze Sára - Sarah Wistery
Oldal:http://www.facebook.com/SarahWistery

2 megjegyzés:

  1. Bárki ez a Sára, a topp 10es Fotozást megnyerte!:D
    Nagyon jók a képek! És biztos vagyok benne, hogy helyt álltál , és jól áll neked ez a 'díváskodás' ,hogy a szavaddal éljek!:)
    Biztos vagyok benne,hogy nem utoljára láthattunk téged így!:)
    Lányok! Ruhátok nagyon ütőőőőős!
    ;) pusz pá ,egy kedves rajongóddd

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon tehetséges Sára^^*-*Nagyon szépen köszönjük igazán nagyon jól esett ,hogy írtál: ))

    VálaszTörlés