csütörtök, március 1

Álomvilág egy újabb kapuja kitárul: Találkozás a kígyóval


..Elindultam az ajtó felé kezemben a döglött állattal ,a tervem az volt ,hogy majd kiviszem és eltemetem hátul a kertben..lassan végigsétáltam a világos,napsütötte folyosón ,oldalra pillantottam ,ki az ablakon a kertre és a kezemet a kilincsre tettem majd lenyomtam,lassan nyitottam az ajtót és megálltam.A lépcső előtt egy levedlett kígyó bőrét találtam meg hatalmas kupacban előttem..nem hittem a szememnek..hirtelen rettegés járta át a szívem..hiszen ha órákkal ezelőtt még nem volt ezen a helyen semmi akkor nem régen kerülhetett oda...

tehát..akkor..

a gazdájának is a közelben kellett még lennie..

Hirtelen valami vakító kékséget láttam meg a kupacban..a kígyó fejét..a tetem kiesett a kezemből és hátrahőköltem.Hirtelen megbotlottam és hátraestem ,vissza az előtérbe.Az ajtó tárva nyitva és a kígyó felém indult..Éppen annyi időm maradt h becsukjam az ajtót..de minden kisablak nyitva volt rajta,elkezdtem becsapdosni őket közben láttam a kígyó gyönyörű sárgásfehér bőrét.Reszkettem a félelemtől de mégis valahogy elkápráztatott a látvány..remegő kezeimmel az utolsó nyitott kisablak felé nyúltam mikor a kígyó feje jelent meg előttem.

Mozdulatlanul ültem és rámeredtem. Lélegzetelállító kék szemei voltak arany virágokkal a szembogara peremén..nem egy kígyó tekintete volt..annál sokkal emberibb ..ahogyan farkasszemet néztem vele úgy éreztem belém lát..egy olyan érzés fogott el ,hogy ismer..hogy mindent tud rólam..és akkor a csodás s egyben rémisztő teremtmény andalító lágy hangon megszólalt:

-Engedj be szépségem és megmutatom neked mi az igazi gyönyör..

Nem hittem a fülemnek és csak bámultam riadtan rá miközben úgy éreztem mintha angyalok hívogatnának a paradicsom felé és lágy hangjának érintésébe minden porcikám beleremegett..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése