szerda, január 11

TErvek

Hát szeretettel üdvözlöm azt aki még itt néha olvasgat.Jó rég nem írtam semmit.NAgyjából mindenki tudja most miért kezdem újra.Nem szeretnék érzelmekről beszélni mert úgy érzem nem igazán számít ez senkinek szóval szeretnék a munkámmal meg a hobbimmal foglalkozni. A blog most elég nagy katyvasz de amint lesz rá lehetőségem normálisan megcsinálom.Csak a gépem elromlott és vennem kellene egy laptopot ,hogy tudjak dolgozni rendesen.Jelentkeztem nem egy hosstess,modell és statiszta ügynökséghez. Remélem beválik majd,vagyis beválok.Aki ismer tudja mennyi tervem volt mindig is és menyi készségem van ,elhatároztam ,hogy felderítem melyik utat kellene választanom a sok közül.Már régebben írtam arról egy bejegyzésben mennyi minden érdekel,szóval most a végére járok a dolognak.Az első állomás a fent említett munkák valamelyike ,persze ezeket csak mint plusz munka végezném ,ha lenne rá lehetőség.
Most PEsten tanulok alkalmazott grafikusnak (OKJ) szóval ezt persze teljes bedobással szeretném csinálni.Az eddigi tervezési munkákat meg néhány dolgot ki fogok tenni és szinte minden nap írni fogok.A regényírással sem tudom mi legyen azt is szívesen elkezdeném csak akkor azt nem igazán posztolgatnám mert ha meg akarom jelentetni majd egyszer nem biztos,hogy jó ha lelövöm a poént de néha majd teszek fel részleteket.
Mint látjátok tervek vannak ,mással nem is szeretnék foglalkozni.
A visszajelzéseknek továbbra is örülök szóval szeretettel várom a véleményeket,hozzászólásokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése