hétfő, április 25

Fotózás


A tavaszi szünet első részét Pesten töltöttem Daninál és egy fantasztikus fotózáson volt szerencsénk részt venni egy igazán tehetséges fotós hölgy társaságában. El kell ,hogy mondjam ,hogy ez a fotózás össze sem volt hasonlítható az eddigiekkel. Nagyon jól éreztük magunkat,sokat nevetgéltünk és rengeteg volt az ötlet. Még magassarkúban is megtanultam fára mászni:PXD ami azért nem volt egy egyszerű dolog de megmaradt a gyerekkorban megszerzett fára mászó technika így azért olyan nehéz sem volt:P Rengeteg jó kép sikerült,amin meg is lepődtem főleg magam miatt,mert hajlamos vagyok nagyon bamba arcot vágni amit én hal-fejnek hívok de szinte alig van olyan amin ilyen lenne az ábrázatom. Emlékszem a Topmodell leszek-ben mondták mindig Tyra-ék egy-egy lány fotójára ,hogy kifejezéstelen.Jó a kép de unalmas. Na én ezt akartam elkerülni mindenképp: D AZ egy másik dolog ,hogy 5 percenként folyni kezdett az orrom mert vagy allergiás vagyok vagy náthás (akármelyik is a legjobb az időzítés így érettségi előtt pár nappal: "D) .De akkor nem is húznám tovább a szót hanem belinkelném fotósom Flickr oldalát ahol megnézhetitek a képeit^^ (katt) és kitenném ide a szerintem legjobban sikeredett képeket^^


NAgyon nagyon jó volt és egy kis önbizalmat is adott ez az egész szóval jól jött ez így érettségi előtt mert elég sok a gond..azért várom már ,hogy mindenen túl legyek és elmondhassam ,hogy nem is kellett volna ezért aggódni.

Pusz=^.^=

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése