vasárnap, május 1

Akciódús Anyák napja


A ballagásról csak a hét végén írnék mert rengeteg a dolog de azt ,hogy a mai nap hogyan telt mindenképpen leszeretném írni.

Az volt a tervem ,hogy anyukám előtt felébredek és kimegyek veszek neki egy gyönyörű fehér rózsát ..ám számításaimba hiba ütközött mikor arra ébredtem ,hogy ő már rég kint motoszkál a konyhába. Gyorsan elkezdtem gondolkozni hogy hogyan tovább mire eszembe jutott:D Így hát elhatároztam ,hogy kimászok az ablakon átlopakodok az ablakok alatt és kimegyek a kapunXD Egyetlen aprócska gond akadt ,hogy cipő nem volt a szobámbanxD ezért addig kutakodtam míg nem találtam egy lyukas balettcipőt amit még anno osztálytársamtól kaptam. Így hát belebújtam és megkértem Danit ,hogy tartson nekem bakot.:D MEg is tette és Tomb Raider mondjára kivetettem magam az ablakon=D Mire leértem észrevettem ,hogy kinyíltak a kiskertben a gyöngyvirágok és azt is ,hogy anya szobájának ablaka nyitva volt.Mivel nem tudtam ,hogy a konyhában maradt e vagy bement így lopakodó üzemmódba váltottam és átverekedtem magam minden nesz nélkül a virágokon. Végül átvetettem magam a gázcsövön és ott is voltam a kapunál.Halkan kinyitottam a kaput és kisompolyogtam. A virágosnál kicsit érdekesen néztek rám az egyébként lyukas balettcipő miatt de sebaj mert végül sikerült megszereznem a virágot.Visszafelé pont lebuktam mert a járda közepén tartottam mikor anya pont a hűtőhöz ment ahol az ablak is rám nyíltX"D de semmi gond kikiabált ,hogy vegyük úgy ,hogy nem vett észre.Az egész nagyon jól sült el mert sztorival együtt volt az igazi a virág és nagyon jót nevetett rajta:D

2 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon üt. :D
    Aranyos kis ötlet volt, és a megoldás meg.OO XDDDDDDD Kreatív. :'D Biztos szórakoztató lehetett. :D

    VálaszTörlés
  2. hát köszi én magamon is nevettem egyébkéntXD

    VálaszTörlés