vasárnap, április 3

Milyen jó is volt gyereknek lenni


Milyen jó is volt gyereknek lenni,
minden álmomban hinni és remélni.
A herceget olyannak látni aki a sárkányt értem legyőzi
és aki egyszer ha nagy leszek eljön és az álmomat megmenti.
Felnőttem és félek látni ,hogy minden gyerekkori álom semmivé fog válni,
hogy herceg talán nincs is és hogy az egész mese csak Disney
mert sárkánnyal értem senki nem fog megvívni.
Nehézségek jönnek mennek és kevés az örömöm
minden reményemtől talán ideje elköszönnöm.
Nem látom a változást nem látom az álmom
pedig végre azt hittem megtalálom.
Hol van az a kislány aki sosem félt hinni
aki mindent megtett volna ,hogy a mese valóra tudjon válni.
Úgy érzem ,hogy haldoklik lassan elveszik bennem
mert elveszik bennem minden miben ezidáig hittem.
én

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése