kedd, január 4

Szeptembertől máig tömören

Hát egy szóban össze tudnám foglalni ,hogy milyen volt a téli szünetem meg az őszi és minden egyes hétvége amit éppen nem ront el a valamilyen továbbtanulási tevékenység miatti stresszhullámom :
csodálatos

Még sohasem éreztem magam ilyen boldognak a szeretet ünnepén,soha! Nem is igazán szerettem eddig most mégis bizakodva vártam és tudtam ,hogy kicsim ezt is csodálatossá varázsolja és így is lett:)
Már nagyon szükségem volt a szünetre mert ez az utolsó év aztán különösen ki tudja hozni az embert a sodrából elég sokszor és indokoltan.Összefoglalom gyorsan mi is történt velem idáig.
Októberben megvolt az írásbeli novemberben a szóbeli és bár nem teljesen elégedetten de azért mégis valahol büszkén jelenthetem ki ,hogy leérettségiztem angolból és 90%(tehát 5ös)..azért nem vagyok maximálisan boldog emiatt mert én minimum 96%-ot szerettem volna ( és igen nehezebb volt mint a tavalyi )és igen javíthatatlanul az elérhetetlen tökéletességre törekszem.

Érettségi után már a nyakamon is volt a szalagavató tehát jöttek a mindennapi próbák a stressz közben tanulás ,rajzolás,továbbra is angolozás..
A vágyálmom a gyönyörű nagyestélyi ruha meg a Walt Disney -szerű bálkép nem igazán valósult meg de végül nem keseredtem el..vagyis igen de Dani akkor is mellettem volt és bíztatott.AZtán a téli szünet egészét 2 nap kivételével szerelmemmel töltöttem ami a legnagyobb gyógyszer az én idegroncs hétköznapjaimra és nélküle távol:/ zajló iskolai életemre.Aminek 4 hónapja van még hátra:DDDDDDDDDDDDDDDd
(wíííííííííííííííííííííííííí*-*)(igen ennek nagyon nagyon ujjongva örülünk:)):D
MEgtanultunk mézeskalácsot sütni meg hiper minicuki croissant*-*ami révén h egyikünk sem jártas túlzottan a konyhában rettentő nagy eredmény: O együtt minden jobban megy^^szóval elég sokat főzöcskéztünk ,sütögettünk mostanában már egész kis étlapunk van és a házimunka megosztásában is remekelünk (csak én kicsit hiperaktív módba kapcsolok néha)nagyon meg tudok bolondulni ám ha rendetlenség van de érdekes módon ez csak akkor zavaró ha ittvan DAnixD szeretek előtte sürgőforómalac lenni és ágyba vinni a reggelit meg estére forró tejszínes kakaót készíteni neki:)Már megint kezdek kicsit a tulajdonképpeni funkciótól eltávolodni ,hogy leírom a történteket affelé ,hogy a páromról áradozzak de hihetetlen mód imádom és hihetetlenül boldoggá tesz és megfogadtam h még jobban oda fogok figyelni arra ,hogy értékeljem mert ő a legjobb pasi a világon*-* megünnepeltük dec.16.án a 8. hónapfordulónkat így még 1gyel több rózsa van a vázámban(minden hónapban kapok egyet:))ésés imádom :$nahm szóval rengeteg filmet megnéztünk a szünetben (Az utazó,Black Swan,Tron,2012..a Tron kivételével midet tudom ajánlani : ) )azon én elaludtam..
mos kicsit megfájdult a szemem ezért azzal zárnám a mesélési áradatot ,hogy most h elkezdődött az iskola megint kész idegroncs vagyok és megint angolozom mert jövőhét szombaton nyelvvizsgázni megyek ami remélem ,hogy meglesz mert nagyon csalódnék ha nem .Úgyhogy mindenkinek Boldog Új Évet és tényleg boldogat meg sikereset és mindenki tartsa szem előtt a céljait és találja meg mindenki azt a boldogságot ami a béke szigete lehet a körülöttünk folyó háborúban.Képletesen értve persze.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése