csütörtök, január 6

Káosz és filmajánló:D

Hát komolyan mondom olyan ez a hét mintha a tíz csapás zajlana le körülöttem.
Először is beteg vagyok ,strapabíró csaj vagyok ez még így nem lenne gond ugye. NAde!
Jövőhéten nyelvvizsgázom és szétvet az ideg:DIgen tudom ' MEglesz aaaz! ' de én kétkedő ember vagyok ennyivel engem nem lehet meggyőzniXD Azért aranyosak vagytok ,hogy mindenki szorít^^ Aztán majdnem tönkrement a fűtésünk beázott a melléképület ÉS most úgy írom a bejegyzést ,hogy a gép folyamatosan hibaüzeneteket írkál ki arra figyelmeztetve ,hogy összeomlik a rendszer:""D Valamilyen úton módon mennek még a programok de valamit biztos ,hogy ki kell benne cserélni. A fejemről ne is beszélgessünk mert pont olyan színű mint az előttem lévő műzlis zacskó amiből nem győzöm kiválogatni az undormány mogyorókatxD
Remélem a problémák száma csökkenni nem szaporodni fog:D

és akkor most következik aaaaaa FILMAJÁNLÓ:DXD
ELőször is animációs filmek:D
Aranyhaj
link

Hú hát kételkedtem benne ,hogy ennyire fog tetszeni de végülis elmondhatom ,hogy az Aranyhaj egy igazán magával ragadó alkotás a Disney-től:D A magyar szinkron nagyszerű és szerintem magyarul sokkal szebbek a dalok még ha a szövegek nem is igazán stimmelnek:DMeglepődtem Csifó Dorinán de nagyon jól állt neki Aranyhaj:D
SZóval mindenkinek ajánlom^^

GRU


Hát ettől elmondhatom ,hogy még kevesebbet vártam mint az aranyhajtól és mivel az előzetes sem volt túl meggyőző elsőre nem is igazán érdekelt de megint csak kellemeset kellett csalódnom ugyanis bűbájos a sztori a gonosz bűnözőről aki kezdetben világuralomra vágyik majd csak arra ,hogy az apukája lehessen a 3 árvának akiket először csak titkos tervéhez akar felhasználni.DAninak is nagyon tetszett így igazi családi hangulatban ültük végig*-*
Komolyan meghatódtam többször is a film alatt szóval ajánlom;)

Dráma ,thriller


(előzetes a képre kattintva)
A Black Swan szerintem nem tartozik majd a nagyközönség kedvencei közé pedig díjnyertes alkotás és az én véleményem szerint még lesznek is díjak amiket a film be be fog söpörni.
A drámában a HAttyúk tava a fő motívum ami engem mindig is rettentően vonzott, a balett világával együtt így mikor megláttam a plakátot és az előzetest rögtön meg akartam nézni és jók voltak a megérzéseim mert rögtön a kedvenceim körébe fogadtam a művet.MAgával ragadó,megható(empatikusabbaknak) ,meglepő és drámai mű. Alapjában ez a kedvenc műfajom ^^nem ragozom tovább a szót szerintem érdemes megnézni.

2012
Hát most ezt is azzal kezdeném,hogy nem vártam tőle túl sokatXD de most a kedvesemnek üzenném ,hogy malac bánhatod ,hogy elszunyókáltál az első 5 perc után mert én nem tudom melyik filmen sírtam utoljára ennyit..én nagyon empatikus ember vagyok és teljesen bele tudtam élni magamat az emberek helyzetébe.Persze nem teljesen mert még nem éltem meg semmi katasztrófát ezért nem állíthatom de nagyon megdöbbentett amit ez a film kiváltott belőlem. Félelmet,tenni akarást, aggodalmat, kicsimet sírva ébresztettem fel a végén ő meg nem tudta mit akarok és teljesen megrémült pedig csak azt akartam elmondani neki mennyire szeretem mert ..jó ez most kicsit világvégésen hangzik de soha sem tudhatjuk és igenis meg kell becsülnünk akiket szeretünk és ez a film erre mindenkit emlékeztetni fog amellett ami valódi témája az pedig a lehetséges világvége 2012-ben.

Azt hiszem most így ennyi és remélem az ajánlók után senkit nem fog csalódás érni^^
Nem vagyok egy filmkritikus de leírtam amit gondolok.
Sziasztok*-*
Jaj és köszönöm Simon Petrának a levelet amit nekem küldött valamelyik nap mert igazán felvillanyozott vele ^^és még Dia,Naila,DAni
köszönömköszönöm:))Imádlak titeket!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése