péntek, július 16

Régiségek

Hm hm mikre nem bukkantunk ma Danival*-*
TAláltunk sok régi videó kazettát amin én vagyok meg tesóm piciként.
Emlékszem ,hogy papám minden mozdulatunkat levideózta ,hogy ha nagyok leszünk akkor majd visszanézhessük milyen kis rosszaságok voltunk.Majd megköszönöm neki ha legközelebb találkozunk mert bár fénykép alig készült rólam babaként videó rengeteg van így én is visszatekinthetek a múltba.Rengeteget pakoltunk és jó sok mindent kidobtunk.Eddig minden fiókom tele volt mindenféle papírcetlivel meg dolgozattal ...Igazából mindent eltettem még az anno névnapomra kapott bonbon dobozát isxD
De úgy döntöttem , hogy itt az ideje megszabadulni a sok kevésbé fontos papírtól és úgymond tiszta lappal és üres fiókkal nekiindulni majd az utolsó évnek:D Szóval végigmentünk minden szekrényen mindből kipakoltunk ,szelektáltunk,olvasgattuk az órai levelezéseimet ,régebbi leveleket és nézegettük a sok-sok kacatot amivel rendelkezem .:D
Daninál is megtettük ezt a nagytakarítást és kaptam tőle gumilabdát meg egy Power Raingers figurát*-*Aminek úgy örültem mint majom a farkának mert amikor kicsi voltam imádtam*-* aki nem tudná miaz itt egy kép:

SOk-sok emlék és sok sok vicces közülük:D Ezek azok amiket megmutatok azoknak akiket érdekel milyen voltam totyogóként.



a videón látható csirkét nem bántottam csak megpöcködtem mert lassú mozgása miatt napszúrást gyanítottam nála*-*xD



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése