szombat, július 31

-jövő-

Nos hát..
Most ,hogy kezdem magam összeszedni egyre csak azon töröm a fejem ,hogy mivel előttem az utolsó év milyen célt kéne magam elé tűzni.Milyen iskolába kellene menni és hogy tulajdonképpen mivel is szeretnék foglalkozni.
Elég nehéz eset lehetek ebből a szempontból ugyanis meglepő módon sem orvos,sem rendőr,sem ügyvéd,sem pedig pszichológus nem szeretnék lenni.
Mindenképpen valamilyen kreatív munkán gondolkozom..persze csupa olyan dolog lebeg a szemem előtt ami úgymond nem számít önmagában "kenyérkereső" munkakörnek csak ha "befut"az ember és megvannak esetlegesen a kapcsolatai pályája kezdetén.
SOk mindennel foglalkoznék szívesen csak sajnos mindenhol ott vannak a negatívumok ,hogy vagy nincs olyan iskola,vagy van csak milliomos csemetének kell lenni hozzá..ami én ugye nemigen vagyok. Szóval elég necces a dolog.Bár azt sem mondhatom ,hogy tökéletesen tájékozott vagyok felsőoktatási ügyekben. Jobb lett volna ha az érettségi mellé lenne egy szakmám is de hát a sima gimnáziumban kötöttem ki szóval nem nagyon lesz a kezemben semmi ha kikerülök az érettségi bizonyítványon kívül.
Szóval hát amik főleg érdekelnének..azok elsősorban mint említettem a kreatív "szabadabb" munkák mint pl.

A fotózás
Amit egyre inkább megszeretek (Szerencsére van állandó modellem akin gyakorolhatok)
Leginkább a portfóliókészítés része érdekelne a dolognak.Szeretem kihozni az emberekből a maximumot és szeretek másokat szépítgetni .
Embereket szeretek inkább fotózni ...^^Szívesen dolgoznék divatlapoknál is vagy egyéb magazinoknál ..érdekel a reklámipar is és a szervezés ezért gondolkodtam azon ,hogy esetleg lehetnék rendezvényszervező esetleg menedzser vagy ..nem is tudom:D
A rajz is érdekel természetesen de abban biztos vagyok ,hogy nincsenek meg az alapok nálam egy képzőművészeti(szakonként 10 embert vesznek fel kb.) Ami nagyon tetszik az a MOME az iparművészeti egyetem de áá ott minden szak nagyjából:D Csak nagyon nehéz bekerülni: /
Animáció
Alkalmazott grafika

Több mint 10 éve Színjátszózom szóval a színészkedés is elég közel áll hozzám de a hangom nem képzett és azért hiába a díjak itt is hiányosságok vannak ahhoz ,hogy komolyabban belevágjak..Meg hát igen nehéz bekerülni jó helyre aztán elhelyezkedni.Én meg nem akarok ilyen Barátok közt színvonalú ,valóságshow-s celeb lenni. Fúj az nekem nem:DSzínházban természetesen szívesen dolgoznék^^Akár sminkesként ,akár díszlettervezőként és ha úgy alakulna színészként is.
Szeretem a PC játékokat de a programozás rész nem tudom mennyire illene hozzám ,inkább a karakterek megtervezése..a háttereké ..
Vállalkozásba is szívesen kezdenék de az még nagyon a jővő ,hogy ebből mi lehet.Szívesen terveznék egy saját "divat"márkát^^
SZeretnék majd egyszer babákat készíteni de lehet ,hogy majd csak már életem késői szakaszában jut erre időm..de én úgy látom ,hogy hiába a modern világ még vannak akik csillogó szemekkel tudnak nézni egy porcelán babára és látják benne az értéket.Szívesen forgalmaznék BJD-babákat de ez kicsit lehetetlen isxD.
Szeretem a játékokat is..még a plüssjátékok gyártásának is megvan a maga művészete ha engem kérdeztekxD Most ez érdekesen hangozhat de én utálom a tömeggyártású játékokat. Az ilyen I love You-s macikkal meg ki lehet kergetni a világból:D
A minap találtunk Danival egy külföldi céget akik életnagyságú plüssöket csinálnak*-*NAjó a zsiráf csak 2 méteres de hát nah: O
A modellkedés is érdekelne a fotózás mellett de azért nincsenek meg az adottságaim a dologhoz.Csak jó lenne egyszer-kétszer végigvonulni a kivilágított kifutón.VOnz a dolog nem mondom*-*
Ezek mellett szívesen foglalkoznék állatokkal ..Amerikában van Állatvédő Liga és van állatrendőrság is.Az Animal Planeten is láthatjuk az itt dolgozók odaadó munkáját ,hogy segítenek olyan állatokon akiket a gazdájuk elhanyagol és komolyabb helyzetekben is megállják a helyüket.Kutyaviadalokat lepleznek le,megkínzott állatokat mentenek..és ami a legszebb ,hogy a gazdák meg is kapják a büntetésüket.Sajnos Magyarországon nincs ilyesmi ..bár ezen nem lepődünk meg..-.-"""
de szívesen látogatnék más országokban lévő rezervátumokat pl.Afrikában *-*Imádom az állatokat ..még természetfilmes is szívesen lennék és ha már itt tartunk a filmipar is érdekelne^^ A tv már nem annyira .bár ha jobban meggondolom a helyszínről közvetítő riportereknek és néhanapján izgalmas az életük. HA nem arról kell beszámolniuk ,hogy a celeb gólyák kirepültek a fészekből:"D Ez nálunk a hír..te szent ég:""D
Szívesen rendeznék is mert színdarabot már vezényeltem én és nagyon élveztem^^Néha kicsit átmentem szadistába de legalább figyeltek rám:Dés az nagyon jó volt.Szeretem ha figyelnek rám és szeretek parancsolgatni:Ode filmekben én is szívesen szerepelnék^^
Érdekel még a meteorológia is^^
Gondolkoztam a külföldi életen is,mivel ebben az országban hát ..:D.. de ez még nekem valahogy nagyon idegen.Vannak országok ahol szívesen eléldegélnék pl.JApán*-* de ez valahogy már még lehetetlenebbül hangzik..bár ki tudja..ha valaki nagyon akar valamit és mindent megtesz a célj érdekében ha nem is jár sikerrel ..legalább elmondhatja ,hogy minden tőle telhetőt megtett.A lényeg ,hogy szeretnék olyan munkát végezni amit tényleg szeretek csinálni.Nem szeretnék olyat ahová reggel bemegyek és robotolok mint a gép egész nap.SOk emberk végül ilyen munkát talál csak magának és egy idő után már beletőrődnek és nem is érdekli őket ,hogy tulajdonképpen ők ezt nem szeretik csinálni.PÉnz..sajnos ez nagyon nagy tényező és érthető is:S Örül az ember ha egyáltalán munkát talál :/

Azt hiszem nagyjából mindent leírtamO-o Ha valakinek van esetleg tanácsa a továbbtanulással kapcsolatban vagy a fent említett foglalkozások bármelyike a munkája azt szívesen kifaggatnám^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése