vasárnap, július 4

Pollyana Helsing-egy kicsit most megint én: )

NAhm akkor a sok komolyság mellett jöjjön megint egy kis kikapcsolódásos post^^

Újabb csodálatos hetet töltöttem DAnimmal.MA ment haza és máris utálok itthon lenni:D
NAde azt ,hogy miért nem kívánnám részletezni.
MInden nap sokat mókáztunk.Hihetetlen elhinni ,hogy olyan kapcsolatban élek ami végre nem az állandó sírásból áll.Hanem olyan párt sikerült találnom aki igazi törődéssel és érzelmekkel mondja a szemembe ,hogy igazán szeret és jó végre boldognak lenni.
Sokszor gondolkozom azon ,hogy mennyivel jobb lett volna ha sokkal korábban ismerem meg őt.

NAhm szóval*-*
Rengeteg mindent csináltunk megint csak .Bár mivel még nem kaptam meg a fizetésem így inkább magam próbáltam színessé tenni a leginkább nálunk otthon töltött programot. IMádom mikor mellette ébredek és még utána egy kicsit összebújva szundizunk*-*tücsköm<3*-* style="margin: 0pt 0pt 10px 10px; float: right; cursor: pointer; width: 70px; height: 70px;" src="http://1.bp.blogspot.com/_st7kiIv9oaw/TDCzwSl95qI/AAAAAAAAAc0/Yz-iibg3luk/s200/32.gif" alt="" id="BLOGGER_PHOTO_ID_5490085587970811554" border="0">Mert tudom ,hogy jól esik neki és szeretem meglepni^^
SZóval minden reggel kiskutya szemmel ébredt és össze-vissza lettem puszilgatva amiért ilyen kis "tündérke" voltam:$
Egész héten elég borongós idő volt szóval mikor megláttam a sötét felhőket rögtön húztam ki magammal DAnit ,hogy megnézzük merről jön a vihar és 10 percenként kértem ,hogy nézze meg a felhőképet ,hogy hol tart xDIlyenkor nagyon lázba tudok jönnixD
Most is megnéztünk pár filmet bár most ez kissé háttérbe szorult de igyekeztünk kis műfaji változatosságot vinni a mozizásba. Ezért néztünk horrort,romantikus filmet,vígjátékot és drámát is.Így mindkettőnk kedvenceire sor került.
MEgnéztük többek között a V mint vérbosszút,a Zombieland-et,a SZerelmünk lapjait , 2 Hannibál filmet ( A bárányok hallgatnak és a 2001-es filmet) A Trade-et ami embercsempészetről szól és a valóságot mutatja be.
Valamint egy elég érdekes alkotást aminek 'A vizsga' címet adta a kitaláló.
A film maga arról szól ahogyan egy középiskolában a 'menők' által bénának és szemétkedésre alkalmasnak talált diáktársak besokallnak és megkínozzák az őket bántalmazóakat. Érdekes párbeszédek zajlanak le a filmben meg kell ,hogy mondjam azt leszámítva ,hogy eléggé túlzásba vitt a brutalitás ebben a 'bosszúhadjáratban'
Itt a bemutató akit érdekelne a dolog:
link

Maga a film számomra eléggé másodosztályú viszont mint említettem van bennük mélyebb jelentésű párbeszéd is. Amit jó pár ilyen "zaklassunk poénból a tömegből kitűnő fiatalokat" látásmódú ember megnézhetne;)Bár olyan mélységű a 'sötétség' az ilyeneknél ,hogy valószínűleg nem nagyon fedeznék fel benne azt ami a mondanivaló lenne.

A Trade-ről is beteszek egy bemutatót mert megdöbbentő és szörnyen valósághű dráma amit mindenki számára ajánlok.Jó ha tudjuk mi folyik a körülöttünk lévő világban..

Néztünk még animációs kisfilmeket majd külön postolok egy-két érdekeset^^

Volt egy viccesen aranyos történet:P
Az volt ,hogy néztük az Apocalyptot és én megszomjaztam és ott volt palackban a szörp*-*és hát a film már épp a végkimenetel felé haladt az izgalom a tető fokára hágott és akkor..
én: SZÖRPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII*-*(=Anna szörpöt akarXD)
DAni:*Mindjárt vége Most jön a leglényegesebb rész te meg szörpit akarsz?XD
én:*-*
×Dani odaadja a szörpöt):Tesséék szörpi.
én:(L)_(L) szörpi*-*

XD

Kicsim befestette a hajamat is:P Jobban mondva hát együtt vittük végbe a dolgot. Találtam itthon piros meg kék hajfestéket.Tettünk a hajamba kéket de nekem még így sem volt elég színes: D Szóval összekevertük a színezőhabokat és kaptunk lilát is*-* Szóval becsíkoztuk a hajam .DAni keze piros pöttyös volt az enyém meg kékxD Valamint az egész fürdő pacás volt szóval lesikáltunk mindent amit a festék befogott és a végeredmény nekem személy szerint nagyon tetszett^^ Igaz olyan vagyok mint egy My little pony ami beleesett egy cukormázas vödörbe főleg most ,hogy már átmostam és kicsit összekeveredtek a színek de nagyon tetszik^^
kép:


Aztán elkísértünk bátyámat vásárolni közben jégkásáztunk is amit imádok*-*Nyami nyami*-*és bementünk néhány használt angol ruhás üzletbe .Én ilyen helyeken szeretek vásárolni mert hihetetlen jó dolgok akadnak az ember kezei közé .Most is meglepve találtam meg egy ruhát amit meg is vettünk mert bátyámat idézve" ANNa ezt én megveszem neked ha gondolod mert ezt haza kell vinnünk":D
Íme:







Nagyon sok mindenről beszéltünk DAnival.

Nagyon sok mindenen gondolkodtam..ahogy ott feküdtél mellettem ..
Eszembe jutott a múltkori Stadionoknál szerzett "élményünk " is..
Eszembe jutott ,hogy mennyire féltem ,hogy valami bajod lesz és az is ,hogy egy percre sem engedtem el a kezed és nem is láttam a könnyeimtől és kapkodtam a levegőt de ha kellett volna mindent félretéve megvédtelek volna<3..és name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xhEl779EmsE&hl=hu_HU&fs=1?color1=0x006699&color2=0x54abd6">