vasárnap, május 30

-fight for emo tolerance-3.történet-by me

..NEm is tudom hol kezdjem ..:"(
Már én is átéltem egy olyan helyzetet amivel soha többé nem akarom szembetalálni magam..ELég rosszul érzem magam még mivel az elmúlt napokban történt ez a dolog de kiírom magamból talán akkor jobb lesz..

Szombaton volt a magyar-német focimeccs a Puskás Ferenc Stadionban..
Én azt a napot a barátommal töltöttem ,akit tiszta szívből szeretek(L) még biliárdozni is elmentünk ,sokat viccelődtünk,beszélgettünk,sétáltunk..szedett virágot és a hajamba tűzte,kutyáztunk ..olyan fantasztikus nap volt<3.Aztán mivel nekem ment a buszom így 17 óra felé elindultunk a Stadionokhoz( pesti buszmegálló = Puskás Ferenc Stadion mellett)..A metróaluljáróból kifelé jövet egy csoport "kopasz focidrukkerrel" találtuk szemben magunkat..Már messziről láttam ,hogy itt baj lesz..
Ahogy elmentünk mellettük hallhattam A-tól Z-ig minden szidalmat magunkra és én naív (és ideges) annyit válaszoltam ezekre a beszólásokra ,hogy mi legalább kulturáltabbak vagyunk. Gondoltam (ismét naívan) ,hogy az ember ha az igazságot hallja talán kissé magába néz esetleg rádöbben arra ,hogy ki is a milyen ember..de ezt megint csak benéztem..VOlt velük 1(!) lány aki utánunk jött pórázon vezetve egy szájkosaras németjuhászt.
Odajött mellém és megkérdezte eléggé felháborodott hangnemben ,hogy én mit szólogatok be nekik.RÁnéztem és azt mondtam neki ,hogy ez sehol nem volt beszólás és ,hogy megvédem a barátomat mert mi egy rossz szót nem szóltunk hozzájuk.. ennyi..
Mivel tudta ,hogy igazam van és nemigen tudott erre mit mondani ..hát mit is tudott volna?..
Átment barátom mellé a kutyával aki megkérdezte tőle ,hogy most neki tulajdonképpen mi baja van velünk semmit nem csináltunk..még szidott minket pár méteren aztán levette a kutyáról a szájkosarat és ráengedte barátomra ..szerette volna ha megharapja ..de persze a kutya okosabb volt ..mivel olyan állat aki felismeri ki a jó ember és ki a rossz..nem bántotta barátomat csak megszaglászta a lábát..Én meg húztam magam után ahogy csak lehetett .Még kiabáltak utánunk míg leértünk,hogy siessünk mert elkapnak stb..
..Aztán ..én teljesen kiakadtam ..pánikrohamom volt alig kaptam levegőt úgy féltem ,hogy ha elmegyek barátomnak valami baja lesz ,hogy csak álltam ..néztem rá sírtam és csak annyit tudtam mondogatni ,hogy én nem engedlek el és hogy nem foglak itt hagyni ..Ő persze erősködött ,hogy szálljak fel a buszra de egyre csak sírtam és mondogattam ,hogy nem megyek sehová..Nem mozdultam mellőle.Aztán kihívták a rendőrséget akik egyébként is kint voltak a meccs miatt és barátom szüleivel sikeresen hazajutottunk..
Senkinek nem kívánom ezt az élményt ,hogy reszkessen a félelemtől ,hogy annak akit szeret baja eshet..Nem magamat féltettem ,nem azért voltam úgy megijedve hanem mert féltettem..annyira féltem ,hogy ha elmegyek valami baja esik:'( Ezért nem is voltam képes otthagyni..

..borzasztó volt az egész és biztos vagyok benne ha egyedül lett volna nem velem akkor biztosan baja eshetett volna:'( mert az ilyenek csak akkor valakik ha 20an vannak kutyákkal..a másik meg egyedül van)


NEm értem ,hogy az ilyen miért gondolja magát "embernek" .Képtelen vagyok felfogni ,hogy egy ember ,hogy gondolkodhat úgy mint egy ..nem is tudom..
Semmi rosszat nem csináltunk ..mentünk kézenfogva és képesek lettek volna ..szerintem bármire..
Csak azt nem tudtam ,hogy egy meccs ,hogy válthat ki ilyen mértékű barbárságot emberekből..mert ők csak a balhéra vártak.. egyszerűen nem értem ..
Azért volt az egész mert színes a hajam barátomnak meg sötét és hosszú?
Ezért képesek ilyen dolgokra..és ők "AZ EMBEREK"

SZánalmas és sajnálatos főleg azért mert mi a légynek sem tudnánk ártani ,mert nekünk van szívünk és akkor még mi kapjunk ezért?..


Imádlak kicsim és semmiért sem lettem volna képes téged ott hagyni!!!<3

2 megjegyzés:

  1. Hát az a Nő a kutyájával ... :D elképesztő rossz belengondolni is ha 1 pitbullja vagy rotverje lett volna szerintem a vádlimból kitépett volna 1 darabot az a baj h az emberek gondolkodás nélük gondolkodnak mert ha megharap a kutya és nem messze voltak a rendőrök a csajt biztos bevitték volna mert 18+volt szerintem ...

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is ..mondjuk 20 izmos kopasszal meg németjuhásszal a kezében nagyon nagy arca volt kíváncsi lennék ezek nélkül megszólalt volna e egyáltalán..

    VálaszTörlés