péntek, május 7

Az új generáció

Változnak a dolgok ahogy az ember évről -évre érettebbé serdül.
Megtanulunk közösségben élni,kialakul a személyiségünk ,rájövünk kik is vagyunk valójában .. már az a rész akit ez foglalkoztat is. Mert egyre biztosabb vagyok benne ,hogy a mai 12-16 éves korosztály nagy részét bizony legkevésbé sem érdekli sem az értékek ,sem a tanulás, sem a felkészülés a jővőre ,sem az egészséges kapcsolatok ,sem a környezetük.
Ennek persze rengeteg oka van ..a szülők ,a média,az hogy milyen közösségbe kerül a gyerek..még a kormány is sokat tehetne bizonyos dolgok ellen..mert kezd kissé kétségbeejtővé válni ahogyan a fiatalság nagy része viselkedik..
Én sem vallom magam felnőtt ,teljes mértékig érett,felelősségteljes embernek sőt igazából inkább tartom gyereknek magamat de azért azzal tisztában vagyok,hogy mi az ami normális meg mi nem ,hogy ez így ahogy én látom semmi jóhoz nem fog vezetni a jövőben..
Bemegyek a könyvtárba..mit látok? 5.es kisfiúk nézik a Napiszar.com-ot..Sétálok az utcán ugyanekkora kicsik olyan szavakat használnak mint hogy a "Rák egye a szívedet" meg ,hogy "Szúrnám a fosóját" meg ,hogy "Nézd milyen sunák" (és ezek nem olyan gyerekek akikre ti gondoltok;) ) Egyébként is elítélem azt amit a Napiszar csinál ..gusztustalan..hányinger az az oldal melynek elméletben az volt kezdetben a célja ha jól tudom ,hogy tükröt mutasson a társadalomnak ..Hát ez mostanra odáig fajult ,hogy divatot teremtettek ..mégpedig:
~Pózolj kotonnal~Pózolj temetőben és hasonló gusztustalanságok a kis buták meg mit csinálnak ?Azt hiszik ,hogy ez vicces és ezzel semmi gond nincsen és de jó buli lenne felkerülni Napiszarra..
Az iskolában visszaszólnak a tanároknak,verekednek (tanárral is) úgy beszélnek mint a hagy ne mondjam ki ,hogy kik.A tanárok semmit nem tehetnek persze mert még ki sem küldhetik a gyereket az óráról akit az anyja csak etet:)

Tisztelt Anyuka és Apuka!
A gyereket nem azzal kell lekötni ,hogy benyomjuk neki a számítógépet és az internetet..Pláne ha utána sem nézünk mit csinál a gyerekünk.Egy 10-13 éves fejlődő elmének semmi de SEMMI szüksége internetre.Anélkül is nyugodtan fel lehet nőni szerintem:D
MErt miket is találhatnak a neten?Olyan dolgokat amiket nem értenek és ha nincs mellettük szülő nem is fogják meglátni ,hogy mi kivetnivaló van például abban ,hogy valakinek kiteszik a képét és ocsmányságokkal dobálják minden ok nélkül..

A lányokat sem kell ám félteni ilyen szempontból..megy az internetes picsáskodás 13 évesen(Y) Kreatív fake adatlapok létrehozása mások képeinek lopásával..hazudozás készségének tökéletes gyakorlási módja..MIley Cyrus ott rázza magát miniben egy klippben akkor legyünk mi is olyanok..Mondjuk meg a nálunk 5-10 évvel idősebbeknek ,hogy milyen is az élet valójában.
Persze vannak kivételek és jól esik ha látom ,hogy egy-egy értelmes gyerekkel van dolgom aki tisztában van azzal ,hogy neki 13 évesen sem alkoholra sem cigarettára nincsen szüksége és nem is hagyja magát befolyásolni..szóval itt nem mindenkiről van szó még szerencsére..de mi lesz itt mondjuk 10-20 év múlva?

Összegezve egy gyereket nevelni kell..még a macska is látja azt a pillanatot mikor a kiscica már elég fejlett az önálló élethez és elengedheti..Emberek erre nem vagyunk képesek?

Emberek:


"A szülők olyanok, mint a hegyek; a gyerek azzal tölti életét, hogy megpróbál felkapaszkodni rájuk, és nem is sejti, hogy egy szép napon mi játsszuk majd az ő szerepét."
Marc Lévy


Állatok:



11 megjegyzés:

  1. 100°ig egyet értek veled. nap mint nap látom ahogy a 'kis' 11 évesek mennek a wcbe a 'nagy' 15 évesekkel cigizni. eggyütt röhögnek a 'napiszaron' amit én sem szeretek túlságosan. lehet hogy vicces pózolni egy kotonnal, mert kötődik hozzá valamilyen emléked (pl a barátaiddal baromkodtál egy délutánon), de őket ez nem érdekli. ők rögtön úgyveszik hogy ez a 'picsa mekkora barom háháhá' és arról sem tehet senki hogy milyen fejjel született. talán nem a fejét kéne nézni, hanem ami benne van. lehet hogy ezt nehéz felfogni amikor 10év körül van az ember. érdekes nekem soha nemvolt ilyen humorérzékem... és készvagyok ezektől a beteges hannah montana rajongásoktól is. de gondolom nem kell részleteznem mert te is tudod. tetszett a blog x)

    VálaszTörlés
  2. Helló!
    Nem tudom, hogy te most mit is akarsz mind ezzel elérni. Mondod itt a nagy életigazságokat meg a közhelyeket és te már nagyon tudsz valamit. Teszed a nagy művészt, pedig a "rajzaid" és a "festményeid" egyáltalán nincsenek azon a szinten, hogy te valakinek is hidd magad. A művészet nem az hogy kékre befested a hajadat és kinézel a tavaszi napvilágra és elmerengsz a természet erejében. Te vagy itt a NAGY egyedi személyiség, mind szellemileg és külsőleg is. Ne haragudj de kb minden utcában össze lehet futni ilyen "jaj de "elvont" vagyok, csináltam két rajzot és mekkora emo(scene meg egyéb értelmetlen hülyeség) vagyok és akkor most már hajj de nagy művész is vagyok." Egyáltalán nem tudom mit akarsz mind ezzel elérni, de azt tudom hogy nem nagyon fog menni, mert NEM VAGY EGYÉNISÉG! Te csak azt hiszed. További szép filozofálást és elmélkedést a létezés értelmében. Nem vagy művész, csak menő akarsz lenni.
    Kíváncsi vagyok az állásfoglalásodra, ezért reagálj ide, ha gondolod. Tiszteletem Művésznő!

    VálaszTörlés
  3. Reagálok:D
    Ki mondta h egyéniség vagyok meg művész?Én leírom ide amit gondolok .Tudomásom szerint az én blogom nem kell olvasni:DNem is ismersz mit bosszant ez téged meg mi alapján mondod?:D Írtam én ,hogy annyira különleges lennék magamról?MOndtam ,hogy hú de jók a rajzaim meg ilyen olyan tehetséges vagyok??:D HA?:D NEm mert nem gondolom egyáltalán de ez ki is derül ha nem csak puffog az ember hanem értően olvas ;) NEm akkor meg miről beszélünk?:DNagyon unatkozhatsz ha ennyire szeretsz más dolgába beleszólni ..kicsit körbe kéne nézni ki az aki sztárolja magát és egyebek mert itt ezt most nagyon benézted:)
    és akkor neked nem vagyok egyéniség hát érdekel engem? Nem igazán:))

    VálaszTörlés
  4. Meg az sem hogy az vagyok e vagy nem:D

    VálaszTörlés
  5. NAgyon tudok valamit?HÁt figyelj szerintem ez a blog nem arról szól ,hogy jaj most új pixek meg nézd hogy nézek ki meg milyen a hajam meg h itt voltam ott voltam ezt vettem azt vettem.NEm felületes dolgokról szól..de ez neked nem tűnt fel.Tegyük fel ,hogy menő akarok lenni.Így biztos nem lennék az hiszen a mai fiatalság ilyen dolgokra aligha figyel és ezzel tisztában vagyok szóval ha az akarnék lenni biztos nem így csinálnám de ezt csak mellékesen megjegyzem neked ,hogy átlásd a dolgot:)
    TE is kb rámnéztél megnézted a képeket és letámadtál ,hogy ilyen meg olyan vagyok név nélkül hát respect komolyan(Y) Bírom az ilyen embereket.

    VálaszTörlés
  6. Na helló.
    Figyelj elolvastam a fenomenális hotdog profilodat és ebből is következtettem mind azt amit leírtam. Tudom, hogy most csak próbálod magadról hárítani ezeket a dolgokat meg más benyomást kelteni. Jaj te a művész "LELKÜLETŰ" emberekkel érteted meg magad és másokkal nem is tudod magad nagyon megértetni ergó te nagyon művésznek és kívülállónak hiszed magad. Te más vagy mint a többi ember stb stb. Nekem ezek arra vallanak, hogy te nagyon különlegesnek érzed magad. Értelmetlen mind az amit csinálsz. Anime rajzaid meg egyszerűen gyönyörűek. Végül is nem minden második rajzod ugyan az. Szép na helló

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  8. Ja és ezeket a csodálatos neveket hogyan találjátok ki meg ennek mi lenne a lényege? köszi helló

    VálaszTörlés
  9. Hárítani? MIért kéne?:) El vagy te tévedve.Hát érdekes ..mindegy ha neked értelmetlen értelmetlen .AZt gondolsz amit akarsz nem igazán hat meg. NEm egy ismeretlen perlekedő véleményére fogok adni,hanem majd olyanéra aki ismer és érti mit mondok meg tudja is ,hogy úgy van és olyannak ismer és igen az olyan beállítottságú emberekkel értetem meg magam jobban akiknek általában kicsit elvont a gondolkodásuk mi van ebben gond nem igazán értem..mit érdekel ez téged?:D annyira nem értem:Dmindegy ha neked ez ennyire fontos volt ,hogy leírd akkor egészségedre. Azt mondta egy barátom ,hogy nem kell foglalkozni az ilyen emberekkel mert azt hiszik nagyon remek emberismerők és semmiben nem tévednek. Ezért mondom azt is h nem érdekel mit gondolsz.
    A rajzaimon meg miért lovagolsz még mindig? CSinálok legalább valamit ezzel van a baj vagy mi ?:D és hanem jók?:D Kit érdekel? Akkor nem jók hát most nem tudom ..ez mit izgat téged ennyire meg miért lett ettől neked jobb ,hogy leírtad szerinted rosszak..akkor legyenek ..:D nagy dicsőség(Y):"") Na szerbusz

    VálaszTörlés
  10. Az idióta kérdéseiddel meg zaklassál már valaki mást:") EZ már nevetséges

    VálaszTörlés
  11. hátsz énis eggyetértek veled egy 10-14 évesnek semmi szüksége cigarettára...
    mekkora szánalom már, hogy kis 3.os és 6.os 1üdt mennek a wcbe picsálkodnih és hiányos öltözetben fotózkondnih...
    meg az sem teccik hogy 4.es csajszih 10cm lenövéssel-.-"
    csak roncsolja a haját és mire tényleg ott tartanah, hogy lehet festeni addigra már nincs mit festenih mert vagy nincs haja vagy parókája van...
    meg a kiscsajok úgy beszélnek mint 1 kocis ... lökik egymásnak a "te kis r*banc " meg a "te mocskos k*rva" kifejezéseket. Szerintem nem is tudják, hogy mit jelent csak lökik a rizsát...
    ennyih voltam
    puxíííím^^

    VálaszTörlés