hétfő, május 17

-fight for emo tolerance-bevezető és az 1. történet


Páran olvashattátok a körlevelet ezzel a szöveggel és sokan írtak is.

Ez a bejegyzés-sorozat azzal a céllal készült el ,hogy lerántsuk a leplet úgymond arról amit már korábban kifejtettem egy bejegyzésben( Külső=személyiség)Sokan nem is tudják ,hogy mikre képesek az ilyen gyűlölködők idegenekkel..
Az 'Anti-emo' nézőpont eléggé ..közvéleménnyé kezd alakulni mióta csak az emberek hallottak róla.Az okát nem igazán értem ..Az egyetlen magyarázat amit tudok adni erre az az ,hogy az emberek tudatlanok.Az újat elítélik akkor is ha nem tudnak róla semmit ,mennek egymás után mint a birkák ..még mindig jobb ha külsőről van szó ilyen szempontból mint mondjuk arról ,hogy idegenek utálata váljon divattá.Elég beteges a társadalom pláne ha odáig fajulnak a dolgok ,hogy valakit megvernek mert emo ..és ilyenkor kerülnek elő olyan vádak ,hogy "Megérdemli mert az ilyen nem ember .." Ugyan már kérem ilyen emberek beszélnek "emberségről"?Nincs ebben kis ellentmondás?!Egyre több és több ismerősöm említi ,hogy mennyi atrocitás éri és ,hogy őszinte legyek kezd elegem lenni a hülyeségből meg ebből a civilizálatlan barbár hobbiról.Aki ennyire unatkozik ennyire van energiája utálkozni az inkább a saját életével foglalkozzon ne máséval.
Azok tartják magukat "embernek" akik ősember módjára viselkednek és még büszkék is a saját ostobaságukra.Ha egy ilyen anti-emo-t megkérdez az ember ,hogy már megbocsáss de tulajdonképpen neked mi is a bajod ezzel a dologgal?
Akkor 99%! ,hogy mély hallgatás fogja követni a kérdést.

Ebből is sok minden kiderül..
Ha annyit érek el ,hogy 1-2 embernek felnyílik a szeme ,hogy te szent ég mik vannak és talán az olyanoknak is akik szintén azért szemétkednek másokkal mert emo akkor már megérte..remélem lesz ilyen.


és akkor következzen az első történet amiből sokan leszűrhetik a tanulságot.

Sziasztok.

Zénó_Disaster vagyok.:)

Ezt az egész dolgot azért szeretném elmesélni nektek mert sajnos ilyen is van...
És azért ahogy kinézel vagy ahogy öltözködsz ezt kapod...
Na akkor térjünk is rá:
Hát úgy kezdődött el az egész hogy talim volt pár ismerősömmel és persze otthon haj vasi stb...
meg hát ugye feketébe voltam stb...:) és hát előbb odaértem a hejszinre és vártam csak vártam...
amikor azt vettem észre hogy mellettem pár ilyen "kemény fiú" néz és rólam beszélnek...
Akkor csak egy nagyon rövid pillanatra odanéztem és azt hallottam ,hogy :

Mivan?? Nem tetszik valami??
Mondtam ,hogy semmi gond nyugi... Mondták ,hogy akkor ok kis köcsög korcs EmO...én meg csak álltam és hallgattam a válaszom erre annyi volt ,hogy nézz magadra néha és utána legyél kemény.

Erre ketten nekem jöttek ,hogy

Mi van szar az élet??
és hogy vágjam fel az ereimet és haljak meg mert szánalmas kis csicska vagyok stb (egyéb jelzők)...
Erre odajött az aki az előbb leszólt : köcsög korcs...stb...
az is ott méregetett én meg csak álltam ...(kicsit beparáztam...szerintem teljesen megérthető...:S
és hát mondták ,hogy vigyázzak magamra mert szájba leszek baszva stb...mondom hogy oké...
meg h cső... erre elkapta az egyik a karom ... és lefogtak ..:S erre az egyiktől meg kaptam két gyomrost meg szájba vertek
és szó szerint ledobtak a földre...:S ott térdeltem és nem kaptam levegőt(két gyomros után) aztán felálltam szerencsére oda értek azok akikre vártam... és felsegítettek meg kérdezték hogy jól vagyok e.
Mondtam ,hogy megszoktam...:S (sajnos)

Hát örülök hogy elmondhattam ezt nektek :)
és köszönöm : Pollyana Helsing (L) :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése