péntek, április 6

Én mint fotós



Ahogy írtam is kipróbálom azokat a dolgokat amik érdekelnek.Így szóltam egy barátnőmnek ,hogy nem e lenne kedve esetleg eljönni velem csinálni pár képet h kipróbáljam magam.Nagyon nagy örömmel vállalta így kimentünk a faluba és fényképeztem.A stylist ,a fodrász és a sminkes is én voltam egy személyben.Nagyon élveztem ,hogy mindent én csinálhatok..javíthatatlan vagyok.Mivel nem rendelkezem profi géppel így telóval és digifényképezővel csináltam a képeket,mindenki úgy nézze őket:) Levontam a következtetést ,hogy ebben jó lehetnék szóval lehet ,hogy belefogok mellékesen ebbe is.Látok benne lehetőséget. Szerintem nagyon is jók lettek és Tinát is lenyűgözték szóval akkor itt is vannak:)
Modell:Váradi Valentina












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése