kedd, június 28

Nyár eleji híradás + Cookiemonster


Jaj gyerekek hiába ,hogy nyár van én még mindig fáradt vagyok,rettenet.Végre azt hittem pihenés minden ,végre vége a középiskolának ,az érettséginek mindennek de jönnek az újabb gondok az új suli ügyeinek intézése,koli,személyi ááááááá>*< eszméletlen milyen egy görcs tudok lenni ha sok az ilyen probléma. CSak ezzel az a baj ,hogy ugye ennél lesznek az életben nagyobb gondok is és meg kell majd állnom a helyem. Nade hajrá hajrá. Érettésgivel kapcsolatban: Minden 5ös 90%körüli a matek az 2-es!!!! xDDD Ezen én már csak nevetni tudok ,én mindent megtettem ami tőlem tellett:D valószínű egy kis felkészítés az 5 év alatt jól jött volna de nem baj én ennyire számítottam.Kicsit ronda ott az 5ösök között dehát ez van.Tovább az Athénébe megyek OKJ-s grafikus képzésre.Nagyon tetszik minden*-* Igazából egyáltalán nem bántam meg ,hogy meg se próbáltam a BKF-et.Lehet ,hogy OKJ de minden szempontból szimpatikusabbnak találtam: )
Rajzolgatok,nézek ki a fejemből,ékszereket csinálok:) Végülis jó ez így csak jól jött volna egy kis munka nyárra de eddig mindenhol jártunk és semmi..Végre rendeltem egy Iron Fist cipőt így 4 év nyálcsorgatás után meg egy pólót: ) Nagyon imádom a pólót a cipő még úton van. Annyira fáradt vagyok írni se tudok semmi értékeset ,majd összekapom már magam: ) addig is itt egypár új dolog:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése