vasárnap, június 5

Amikor Anna mérges

Na gyerekek kis felindulásból írom ezt a bejegyzést.Kissé felspanolt idegi állapotom miatt jelen lehetnek a szövegben káromkodások ezért előre is elnézést kérek.

Én kb egy 5-6 éve egy csupa türelem ember voltam akit ahhoz h valaki kihozzon a sodrából kis csip csup dolgokkal nagyon meg kellett dolgoznia. Én elnéztem a legutolsó seggfej embernek is mindent mert hát biztos valami "gonosz felhőcske" ül a feje felett és azt onnan majd elfújja a nyugati szél..Az idő elteltével aztán igencsak fogyni kezdett ám az én türelmem is ,mindenféle szempontból legfőképp az emberekkel kapcsolatban.Emlékszem még a MissMyVIp-es korszakra ,hogy milyen szofisztikáltan volt türelmem visszaírni egy-két igazán nagy címeres balfasznak aki tényleg minden utolsó emós kurvának elhordott.Meg kell mondjam valahogy kicsit talán vissza is vágyom erre a korszakra meg nem is.Abból a szempontból igen ,hogy ugyan voltak hangulatingadozásaim meg hullámvölgyeim de vhogy mégis optimista voltam úgy általánosságban véve.Mostanra (közben kijártam ám a gimnáziumot;)) olyannyira se nem vagyok türelmes se nem optimista ,hogy az valami hihetetlen . Egyszerűen elfogyott ! Ez a sok hülye idióta ember akikkel nap mint nap van szerencsém találkozni a buszon, a városban mindenhol!! Kikészít:"D Arra a pontra jutottam ,hogy sikeresen elsajátítottam azt ,hogy kínomban már csak nevetni tudjak.De komolyan:D Mennyi olyan pillanat volt te szent ég mikor azt mondtam ,hogy hát ezt már nem hiszem el és sírva fakadtam ..most meg: Hát ez nem igazxDDD Ez valami viccXD
Tehát alapjául véve elégé ingerlékeny ember vált belőlem ,bár lehet ,hogy a hangulatomból fakadóan is kicsit eltúlzom most ezt de AZT ,hogy valaki olyannak ártsanak akit én szeretek ..na olyat nem játszunk.. mert akkor tényleg megered a nyelvem:) Sajnos vannak helyzetek amikor akár mennyire is szeretnéd de nem szólhatsz és nem mondhatod el mit gondolsz.ezt szerintem mindenki tapasztalta már nem is kevésszer alapul véve ,hogy mindenki jár/járt iskolába;) Sajnos most én is olyan helyzetben vagyok egy ideje ,hogy a legszívesebben belerúgnék az illetőbe mert egy utolsó aljas,senkiházi,hülye,szerencsétlen,undorító ..hát most minek mondjam mert az ilyen nem ember...FÉREG ,de nem tehetem.Pedig el lehet nekem hinni ,hogy soha nem volt ember akit így utáltam és mégis vissza tudom magamat tartani..bár nem tudom meddig.
Persze ki tudja mi a helyes?Van ,hogy leülni és megbeszélni a dolgokat nem éppen célszerű mert az illető rád borítja az asztalt.NEm voltam sosem egy bosszúéhes ember pedig a horoszkópom szerint veszélyes ellenség vagyok .Mindig volt a kezemben valami amivel olyan hátba döfést viszonozhattam volna ami igencsak fájóan érintette volna az illetőt.Valahogy azonban valami mégis azt súgta ,hogy ez nem helyes és ,hogy igaz a mondás ,hogy "Isten nem ver bottal" meg hogy "Mindenki megkapja ami jár neki"és hogy elég ha csak csöndben figyelek és az aki velem rosszat tett vissza fogja kapni.Tudomásom szerint volt erre több ízben is példa szóval úgy gondolom ,hogy továbbra is ezt az elvet fogom vallani és hiszem ,hogy meg lesz az eredménye:)

JA igen a FAKE dologról meg annyit ,hogy drágáim nyugodtan lehet ezzel próbálkozni gondolom aki most is csinált egy Facebook fake-et rólam az ezt is olvassa hiszen jobb híján nem volt honnan lelopni a képemet csak innen a blogról a díszítésbőlxDDDD Csak az ezzel a gond -már aki idegesíteni próbál ezzel- ,hogy lehet én ezen mérges leszek de nem ám azért mert ,hogy jujj ott a képem és majd azt hiszik én vagyok tényleg hanem azért mert eszembe jut ,hogy mennyi hülye ember van és hogy ezekkel van tele az ország:DD Nagyon nagy hülye,béna az aki azt hiszi ,hogy majd ő elhiteti akárkivel is ,hogy ő van a képen mikor egyértelmű hogy a 260*350-es agyonvagdosott képen ő vanxD ha mégis akkor annak is gratulálni tudok aki elhitte.,mert az vagy van annyira sötét vagy az is fakeXD:D
Tehát végszóul nagyon sok szerencsét kívánok annak aki az én képemmel kíván bepasizni ,mert ha fel is szed valakit lehet ,hogy nagyon nagy meglepetésben lesz része mert összekerül egy ugyanolyan hazug,nulla,semmi emberrel mint ő: )) Legyetek boldogokxDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése