hétfő, április 26

Little Ann (2004)

Még anyagot gyűjtök a következő bejegyzésekhez és elég..szomorú is vagyok most..
Ezért úgy gondoltam ,hogy ez a bejegyzés is egy kisfilmről fog szólni mint az előző.

Már 2 éve is van ,hogy először láttam ezt az alkotást..és teljesen véletlenül mert az ilyen művészfilmeket és hasonló témájú dolgokat elég "hajnali" időpontban adják le a tévében ha egyáltalán leadják..

Igazából amit először mondhatnék rá az az az ,hogy szörnyű,kiábrándító és szomorú..de sajnos nagyon is közel áll a valósághoz az a kép ami ebben az animációban a világról és az emberekről megjelenik..Mindenkinek más jelentést hordozhatnak azok a képek amiket látni fog de nekem az is eszembe jutott a rengeteg üzenet közül,hogy nem csak az egymástól idegen emberek néznek át a másikon de még a szűlő-gyerek kapcsolat sem jelent sokaknak semmit sem..a legtöbb helyen abból áll ez a szerep ,hogy enni adnak a gyereküknek..és vesznek neki 10 évesen laptopot meg internetet kötnek be nekik és ezzel meg is tették a dolgukat..(Y)

.. és egy elveszett kisgyerek mit tehet..(?)

Az emberek szörnyeteggé válnak lassan....

Ezt a leírást találtam róla:

"Kicsianna és édesanyja elveszítik egymást a nagyvárosban, a kislány kétségbeesve sodródik az utcákon."

A kisfilm ennél persze jóval több és hangsúlyosabb üzenetet hordoz magában és érdemes megnézni..bár mint mondtam eléggé elkeserítő..

(Aki nem szereti az ilyen elvontabb dolgokat ne nézze meg a videót mert úgy is legfeljebb azt a következtetést tudná levonni ,hogy azért tettem ki mert a címében szerepel a nevem..Mostanában mindenért megszólnak szóval aki ezen a szinten van az kérem inkább nyomjon egy X-et..köszönöm.)

és akkor jöjjön a film:



Cím:
(Főcím) Kicsianna
(párhuzamos cím) Little Ann
Műfaj:
animáció
Gyártási év:
2004

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése