hétfő, április 19

Kommentek mögött az igazság?

Mindenkinek jogában áll a szabad véleménynyilvánításhoz úgy az életben ahogy interneten is .Ez azt hiszem mindenki számára köztudott.Viszont az hogy hogyan teszi az emberek nagy többsége nekem kezdte szúrni a szemem ezért is szánok ennek egy bejegyzést.
Induljunk ki onnan ,hogy szerintem alapvető lenne ,hogy ha én leírom a véleményem valamiről akkor ahhoz a nevemet is adom mivel ezzel adok hitelt a szavamnak főleg ha negatív véleményről van szó.
Azt ami például a Napiszar.com-on megy több szempontból elítélem de nem csak a tartalom miatt hanem azért is mert sokszor a kommentelők INKÁBB szánalomra méltóak mint például az oldalon közzétett fotókon szereplő emberek..
A lényeg ,hogy a leggusztustalanabb ,legaljább emberekben is lehetne igazán annyi ,hogy kép és név nélkül nem írkálnak minden ocsmányságot másokról..Ha valaki nem vállalja fel hozzá a személyazonosságát ..ha ennyire gyáva féreg akkor ne írjon semmit szerintem ez alapvető lenne..
Igen ilyenek az emberek ez Magyarország..stb stb.
Ennyire nincsen semmi tisztesség az emberekben.

Lehet ,hogy a régebbi időkben nem volt még HD tévé de legalább tudták mi az a becsület manapság ez már semmit nem jelent..

A másik dolog ami miatt az egész téma kifejtése elindult az az ,hogy felnéztem egy anti FAKE klubba egy közösségi oldalon ami ugye azért jött létre elvileg ,hogy kigyűjtse a sok hazug képlopót az oldalakról.. erre mit látok ?
(Ugye kint vannak a képek az igazi személyekről)

kommentek:


Lehet ,hogy ezen a ponton is velem van a gond de ennyi egoista embert O_O Nekem is megvan a véleményem az emberekről bár nem hobbim mások külsejével foglalkozni mert van nekem elég dolgom..és szerintem mindenkinek szíve joga ,hogy hogy néz ki a lényeg ,hogy jól érezze magát..ha nem is tetszik nekem ahogy kinéz megtartom magamnak mert nem tartom magam másnál feljebbvalónak így nem érzek jogot sem arra ,hogy osztályozzak bárkit is vagy megmondjam ,hogy na te csúnya vagy te meg szép..

Persze nem tudtam megállni és írnom kellett a kommentelők közé nekem is:



Sajnos a célomat nem értem el nem nagyon értették ,hogy mi is a bajom tulajdonképpen de hát én naív mit is gondoltam:) A válaszomat ezután nálam jóval fiatalabbak éretlen pattogása és arcoskodása követte ( még kiderül ,hogy én vagyok itt a gerinctelen mert megvédek egy külföldi lányt akit ócsárolnak a háta mögött és még csak reagálni sem tud rá.


AZ is előfordult ,hogy egy barátomat feltették egy ilyen 'nethulladék' oldalra én pedig névvel kiálltam érte és megvédtem mert mikor ilyeneket olvastam ,hogy idézem:

14makvirag88:lelőném.

4makvirag88 :
Hogy ki vagyok én? Valaki a társadalomból,aki egy a sok ember közül,aki a többiekkel együtt lökte ki a közösség(ek)ből az ehhez hasonló szarokat.

Nem tudok róla,hogy genetikai hulladék lennék,nincs telepirszingezve a szám,nem áll úgy a hajam,mintha megbaszott volna a 230W,és nem néznek le úton-útfélen a külsőm miatt. Hanem inkább tisztelnek,mert emberibben festek,mint egy ilyen Amerikából behonosodott stílusban öltözködő gnóm.
A netharcoskodást meg fejezd be,senkit sem érdekel a nyomorod,a valódi neved meg pláne nem. Szerinted érdekel valakit ki vagy? Még az is megfordult a fejemben,hogy lehet hogy álnéven vagy,vagyis nem a valódi,anyádék által rád ragasztott nevedet hordod.
Nem vagyok se aljas,se szánalmas,a gyávaság nem jellemző rám,a kutya meg odakint csahol az udvaron. A barbár jelzővel viszont 1et értek,ebben igazad van. xD
Amúgy csak hogy tudd,kisasszony,a nagylegény jelzőt vond vissza,vagy írd át nagylányra,mert nem lóg férfi nemi szerv a lábaim között. :) Bár ahogy elnézem a haverodat,annak se.Elképzelhető,hogy csövesként festek,de nem vagyok rondább egy emós gecinél.:)


Azt hiszem mindenki levonta magának a tanulságot ahogyan én is ott a kommentek között:


"...és itt derült ki ,hogy lehet ,hogy valaki extrémebb mint az átlag de sokkal emberibb mint az aki lehet ,hogy “beilleszkedik a tömegbe” de így gondolkodik..:S"

FOlytatás..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése