vasárnap, április 18

Első munkanap

Nos hát akkor vágjunk is bele az első igazi bejegyzésbe
×izgatott×
O.O

Nos mivel nálam anyu nem dobál hónaponta 10 000 forintokat a pénztárcámba így elhatároztam ,hogy vállalok diákmunkát.
Így 18 évesen egyébként is jó tapasztalat és elrettentő példa is lehet ,hogy miért is fontos ,hogy tanuljon az ember^^( de erről majd később)
Szóval előző héten regisztráltam is egy diákmunkát szervező irodában ,ahol egy kisebb halom papírt kellett kitöltenem szem.ig. szám,TAJ szám stb..
Már előre eldöntöttem ,hogy nem megyek ilyen noname kukoricáson túli gyárakba mert ki tudja ..hanem csak ismerős helyre.

Mivel ahol bátyám dolgozik oda is szerveznek diákmunkát így oda kértem magamat mert sokat hallottam a helyről és szinte csak jókat a tisztasággal ,bérrel stb-vel kapcsolatban.
Hétvégén nem volt munka így beírtak péntekre éjszakai műszakra
( 12 óra 18-tól reggel 6-ig :D)
Kissé tartottam tőle ,ugyanis nem nagyon tájékoztattak arról ,hogy ha odaértem hova menjek stb.de akkor megláttam egy ismerősöm akiről tudtam ,hogy oda jár dolgozni és akkor mint az alagút végén a fényt meglátva felragyogott a szemem és megnyugodtam :P

×buszozás-40(?)perc múlva×
Megérkeztünk a helyszínre:O ,abba a gyárba ahol állítólag Európa legtöbb Tv-je készül:O

Azt esti műszakunkra kis csapat jött össze így megoldottunk mindent.A hely tiszta a munkatársak kedvesek voltak és alapban sem vagyok panaszkodós típus, mert elég kitartó vagyok ,olyan ’ha baja van sem mondja’ típus:)
Beállítottak az egyik szalag mellé ahol össze is barátkoztam a felnőtt dolgozókkal.
Egy blogban olvastam ,hogy a legtöbben akik így a soron dolgoznak a futószalag mellett nők mert ők idegileg jobban bírják ezt a robotmunkát.
Egyébként meg kell mondjam ,hogy a feladatom nem volt cseppet sem nehéznek mondható fizikailag... de a hely ahol álltam kb 2 lépés megtételére volt alkalmas mellettem számítógép a másik oldalon egy nagyobb gép előttem a szalag..szörnyen nyomasztó volt és mikor már a 8. órája csinálod ugyanazt kicsit kezd stresszelni a dolog...
Álmos nem mondhatnám ,hogy voltam ,fáradt sem csak a lábam fájt mert végig álltunk de el lehetett viselni.

Viszont (és akkor most következne a lényeg)!

Munka közben beszélgettem így az ott dolgozókkal akik ezt a robotmelót kb. a minimálbértől kicsivel magasabb fizetésért csinálják és nem ám csak 1 héten egyszer mint én .
Elképesztő ..ha megkapnák a bruttó összeget amit szó szerint ellop tőlük az állam..mert nem volt nehéz munka de komolyan mondom gyengébb idegzetűeknek nem ajánlott mert meg lehet bolondulni ettől ha valaki évekig csinálja (valamilyen szinten)ebben biztos vagyok:S..még gondolkozni sem tud az ember közben.Többször is eltökéltem ,hogy nah most akkor elfilozofálgatok valamin de egyszerűen nem ment .Mintha agyilag lefagytam volna és tényleg mint egy robot végeztem a dolgom..és visszatérve az itt dolgozókra belegondoltam ,hogy a legtöbbjük családos ember..
ÉN mikor vége lett reggel 6-kor a műszaknak azt hittem megölök valakit annyira ideges voltam..meg feszült ettől az egésztől..ha tegyük fel anya lennék és hazamennék biztos nem lenne türelmem még az otthoni gondokkal is foglalkozni:S
szóval akinek a szülei ilyen helyen dolgoznak azok különösen figyelmesek legyenek velük ..mert hát ..ezt végig csinálni..
Mikor hazamentem még akkor is hallottam azt a zajt amit a gyárban..

ezt csinálni majdnem minden nap és még csak nem is kapják meg azt a pénzt amiért keményen megdolgoznak és kibírják ezt ,ez már az állam hibája de ez borzalom
..


Összefoglalva:
Ha a pénzt nem is vesszük figyelembe már csak ezért is megérte elmenni ,hogy lássam milyen az élete azoknak akik ilyen munkát végeznek és ,hogy ne kelljen nekem soha ilyen beosztásba kerülnöm.

És IGEN a gyárban is mindenki felismerte a kék színt:D
Jön egy technikus:
-JÉÉ dejóó kék a haja O_O persze itt is volt aki az "emóst" látta bennem de hát nem kell mindenkivel foglalkozni ..ilyenek az emberek ..de ez már egy másik bejegyzés témája lesz..

^^ meg hát azért voltak azért vicces pillanatok próbáltam oldani a körülöttem lévőkben a feszültséget mindenféle lököttséggel*-*
Táncoltam a sorok között meg énekeltem, doboltam kimentem és szaladoztam a kamionok között ,túrós batyuval etettem a cicát (mert volt ott cica*-*)

Szóval összességében nem volt ott semmi baj csak hát vannak dolgok amik eléggé elgondolkodtattak..

Plusz még úgy hullafáradtan volt kedvem ám sign-t csinálni annak aki az utóbbi napokban gondoskodott arról ,hogy jóó sokat nevessek.

Köszönöm DAn_Catastrophe :)

3 megjegyzés:

  1. Jó lett ez a kis bejegyzés rád gondoltam mikor átfordultam a másik oldalamra : )^^



    by:Daca.

    VálaszTörlés
  2. MIközben én keményen dolgoztam te fetrengtélXD
    széép:P
    ^^

    VálaszTörlés