péntek, május 4

My flower

Sokan csak a vörös rózsát tartják a szerelemben legsokatmondóbb virágnak ,nekem is ez volt a kedvencem sokáig mint mindenkinek.Az volt a szép ami másnak és olyan dolgokat kerestem ami mindenki számára volt szép.×elvonatkoztat× Sokszor tévesztenek meg bennünket a külsőségek ,sokszor nem tudunk kitörni abból  az divatból amit a körülöttünk lévők is vágyottnak találnak és pont ezért nem látjuk meg a talán sokkal szebb,értékesebb dolgokat.Pedig ha megtanulunk a sorok között olvasni és a dolgok mögé látni felfedezhetjük az igazi szépséget az életben,a szerelemben.

Mon amour sokat töprengett milyen virágot találjon ki nekem mert megmondtam ,hogy a sztenderd vörös rózsából köszönöm de nem kérek többet.
Maga a rózsa alakja viszont egyértelműen illik hozzám és valahol párhuzamot lehetne vonni a rózsa szépsége és veszélyessége és az én személyiségem között.Szóval meglepett egy gyönyörű rózsaszín rózsával,amiit imádtam.Sokkal de sokkal szebb mint a vörös!


Most újra meglepett eggyel és most utánanéztem mit is jelent a rózsaszín rózsa a virágnyelvben .. meglepett nagyon amit találtam és 100%ig biztossá tett abban ,hogy ez az én virágom:

"Rózsaszínű rózsa

szerelmet, a hálát és az elfogadást szimbolizálja. A pink színű virág a báj, az elegancia és a költői szerelem jelképe is. A sötétpink rózsa köszönetet és hálát jelent, a halványpink szín pedig kedvességet és szimpátiát fejez ki. Az a pasi, akitől ilyen virágot kapszt, érzékeny, figyelmes, és komolyak a szándékai."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése