csütörtök, május 3

Állatkert képekben^^


A mai napon iskolai rajzóra keretében kirándulást tettünk a Budapesti Állat- és Növénykertbe.Nagyon erről nem tudok mit írni élménybeszámolót annyira nem szeretnék,állatkertben már mindenki volt szóval beszéljenek a képek helyettem: )

(KÉPES POST)








Sokan mondták (ketten akik elmondhatják magukról ,hogy ismernek,hogy egy PÁVA vagyok ,mert szeretek feltűnősködni,vonulni,szépen felöltözni és hiú is vagyok néha) éés rájöttem ,hogy IGAZUK VAN. Egyébként is imádom a madarakat de a páva....egyszerűen eszméletlen!!:D Nem hiába volt a kínai kultúrában a főnixet megtestesítő madárfajta.


Szóval ezen felbuzdulva kellett egy közös kép rólunk:D




Azt meg kell jegyeznem ,hogy a tavasz szemmel látható volt az állatkert lakói között is,sok olyan mozzanatnak voltunk tanúi ami ezt mutatta de voltak eszméletlenül édes pillanatok is .Például amikor a fenti képen látható kis maki családdal találkoztam akik puszilgatták egymást*-*Vagy a fóka show szereplői akik szintén puszit adtak egymásnak a show végén.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése