vasárnap, szeptember 19

Tájékoztató agyhalottaknak:)

Nos most akkor elszeretném mondani ,hogy az ilyen névtelen megjegyzések nem kimondottan érdekelnek. Név nélkül én is tudok ám nagyon pofázni csak anyukám nem nevelt ilyen görényre:D Szóval az ilyen NÉVTELEN kommenteket törlöm .
Ez itt AZ ÉN BLOGOM ergó azt írok és teszek bele amit és amikor akarok: DDD.
Aki szeretné és érdekli elolvassa akit nem meg nem:D
Ennyire roppantul egyszerű.

Az ilyen bunkó paraszt kommenteket amik itt-ott ritkán megjelennek meg törlöm és nem azért mert nem merek rá válaszolni hanem mert olyan emberek véleményére akik a nevüket sem vállalják fel nem vagyok kíváncsi :).Meg akik sztereotípiák alapján azt hiszik hatalmas személyiségelemzők és majd ők megmondják milyen vagyok.Egyáltalán nem.:D
Arra sem ,hogy amit írtam az rossz .Akinek nem tetszik a blog az jusson már el odáig agyilag ,hogy nem olvassa el hónapok óta minden bejegyzésem és nem fikázza le mert a kutyát nem érdekel:D

Ezt most a hülyébbek számára kénytelen voltam leírni mert sajnos van aki saját erejéből nem jut el idáig se:)
1-2 eset van hónaponta ilyen de engem kimondottan idegesít az ok nélküli utálkozás,az ostobaság meg a sunyin neten név nélkül pofázás aki ismer/olvas az tudja.

Ennyit szerettem volna^^Egyébként mint említettem ritkák az ilyen esetek mert a többségtől (90%)igazán pozitív visszajelzést kapok és ezt köszönöm is^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése