csütörtök, június 17

fight for emo tolerance-5.történet-Viki

Viki üzenete:
*szia

Pollyana*Blue üzenete:
*szia
*Ühm neked is lenne mesélnivalód?
*:/ : O

Viki üzenete:
*egyszer volt hogy
*bementem az új sulimba
*és kimentem az udvarra
*senkit sem ismertem nem beszéltem senkivel
*de akkor már volt három idegesítő csaj aki folyton szekáltak a stílusom miatt

Pollyana*Blue üzenete:
*:S

Viki üzenete:
*akkor épp sétáltam az udvaron és
*odaüvöltött az egyik hogy
*"mi van te emós kurva"
*nem figyeltem rá
*rá se néztem
*azt hittem, hogy ha levegőnek nézem abbahagyja de nem
*ezt a csajt am Bettinek hívják
*szóval levegőnek néztem és bedühödött
*és akkor
*odament a barátnőihez
*azok meg ugye
*követték, mint a méhkirálynőt
*ők is elkezdtek üvöltözni
*még mindig nem figyeltem rájuk
*akkor a Betti felvett egy kavicsot a fölről és megdobott
*na akkor ránéztem
*és elindultam felé...
*akkor felvett egy másik kavicsot is a földről és eltalálta a szemem
*de szerencsére nem lett komolyabb baja
*na akkor úgy döntöttem hogy otthagyom
*úgyhogy bementem az épültebe
*kb ennyi
*azóta is baszogat hogy emós ribanc meg
*cseszeget a hajam miatt
*sajnos osztálytársnőm
*és valahogy mindig talál módot arra hogy kicsesszen velem
*de azóta megismertem pár barátnőmet úgyhogy már magamra se veszem inkább a barátokkal foglalkozom xD

Pollyana*Blue üzenete:
*hát ebben is megnyilvánul ,hogy ki az értelmesebb
*:)
Viki üzenete:
*hát igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése